středa 8. března 2017

Knižní shrnutí - únor 2017

Únor se mi nepovedl vůbec, ale snad březen bude lepší... 

Počet přečtených knih: 1

Celkový počet přečtených stránek: 304

Nejčtenější nakladatelství: Fragment

Zkouška (Univerzita výjimečných, #1)

Autor měsíce: Joelle Charbonneau, nikdo jiný nebyl.

Kniha měsíce: I tady je rozhodování velmi snadné...

Mužská postava měsíce: Moc se mi líbilo zpracování postavy Willa, protože... no prostě uvidíte :).

Ženská postava měsíce: Asi mi nikdo do oka z ženských postav nepadl, o čemž svědčí i to, že si nepamatuji jména, ale vybírám tu holčinu, co se dostala na testování. 

Záporák měsíce: Tentokrát nemůžu prozradit.

Pár měsíce: Mně by se líbil pár Cia a Will.  

Překvapení měsíce: ---

Zklamání měsíce: ---

Nejhezčí obálka měsíce: ---

Nejhorší obálka měsíce: ---

Nejsympatičtější postava měsíce: Nikdo mě tentokrát neokouzlil natolik, abych ho vybrala, ale Will měl hodně velký potenciál.

Nejotravnější postava měsíce: Cia, já ji neměla zrovna dvakrát v lásce.

8 komentářů:

  1. Mne sa Cia celkom páčila :D Ale jasné, že nesadne všetkým :-) Verím, že v ďalšom mesiaci si nájdeš viac času na čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, mně pak z konce už připadala docela otravná :D Jo, to doufám taky :D

      Vymazat
  2. Na Univerzitu se chystám už hodně dlouho, ale vzhledem k tomu, že jsem ji stále nečetla, nemůžu porovnávat a posuzovat tvoje "volby měsíce".
    Nicméně se na ni určitě se na ni těším - a že jsi stihla jen jednu? Ono se to nezblázní, bude líp :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se už chystám na další díl, ale jsem zvědavá, kdy se k tomu dostanu :D No, snad lépe bude :D

      Vymazat
  3. Líbí se mi, jak článek bereš s humorem. :D
    A zároveň tě docela chápu, já mám taky docela krizi momentálně :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ono mi nic moc jiného ani nezbylo :D
      Já krizi nemám, spíš čas chybí, ale snad se to změní :D

      Vymazat
  4. Konečně někdo normální, kdo nečte 18 knih za měsíc! :D Univerzitu bych si také ráda přečetla, jsem zvědavá, kdy se k ní dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve četla takové množství knih :D je to hrozný nezvyk mít najednou jenom jednu :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)