středa 3. ledna 2018

Knižní shrnutí - prosinec 2017

Prosinec je za námi, takže nastal čas, ho vyhodnotit. 

Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 1 157

Nejčtenější nakladatelství: Baronet, CooBoo, Fantom Print


Autor měsíce: Jenifer L. Armentrout. Já tuhle autorku naprosto zbožňuji a tak nějak od ní můžu přečíst naprosto všechno. Je jedním z autorů, co prostě psát umí.

Kniha měsíce: Tentokrát to je těžká volba, jelikož se mi líbily všechny knihy. Ale vyberu asi Falešný polibek, přece jenom, ten byl hodně bezva.

Mužská postava měsíce: Abych zde nespoilerovala, tak ho nebudu jmenovat, ale řeknu jenom princ z Falešného polibku, ten mi hodně přirostl k srdci.

Ženská postava měsíce: Opět prvenství náleží Falešnému polibku. Lia byla hodně dobrá postava, která se nebála změnit.

Záporák měsíce: A tady vyhraje Devět dní. Prvenství zde získávají kněží za propagaci svého fanatismu.

Pár měsíce: Párem měsíce vybírám Mallory a Ridera z Navždy a věčně. Tihle dva se k sobě prostě hodí už od dětství.

Překvapení měsíce: Asi Devět dní (u ostatních dvou knihy jsem věděla, že budou dobré vzhledem k ostatním recenzím). Dost mě překvapilo, že mě ta kniha tak chytla, takže zaslouženě vyhrála.

Zklamání měsíce: Zklamání se tento měsíc nekonalo. Všechny knihy se mi líbily.

Nejhezčí obálka měsíce: Já si asi nedokážu vybrat! No dobrá, Falešný polibek.

Nejhorší obálka měsíce: Těžký výběr, protože se mi líbí všechny, ale když musím vybrat, tak asi Navždy a věčně.

Nejsympatičtější postava měsíce: Rider z Navždy a věčně, je to takový hrdina každé dívky.

Nejotravnější postava měsíce: Asi Sera z Devíti dní, musím říct, že mi občas na nervy trošku lezla.

Co říkáte na mé hodnocení? 

4 komentáře:

  1. Ani jednu z knih jsem nečetla, ale nevypadají vůbec špatně. Hlavně Navždy a věčně. :) U mě byl prosinec hodně slabý. Snad se to s příchodem nového roku zlepší. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec špatné nebyly, když si najdeš čas, určitě se do nich pusť :)
      Tak přeji do Nového roku hodně přečtených knih :)

      Vymazat
  2. Falošný bozk som nedávno tiež čítala a páčil sa mi, aj keď pre mňa sa tam našlo aj pár nedostatkov, každopádne sa teším na pokračovanie :-) A obálku má kniha tiež veľmi peknú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Falešný polibek byl super, už se těším na další díl :D Jako nedostatky měla, to ano, ale přesto jsem si čtení užila :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)