pondělí 5. listopadu 2018

Knižní chvástačka - říjen 2018

V říjnu mi do knihovny dorazily další skvělé kousky! Jestli chcete vidět jaké, pokračujte ve čtení :). 









Stálo to za to!

Jako první tu mám knížku Stálo to za to od autorky M. Varáčkové (Adaptace). Na tuhle knihu jsem docela dost zvědavá, protože co jsem koukala na hodnocení, tak jsou lidé nadšení.

Hra na lháře

Jako další mi přišla Hra na lháře, se kterou se mi povedlo strávit parádní neděli. Ráno jsem ji začala číst a odpoledne jsem měla dočteno a musím říct, není to úplně nejhorší kniha. Recenze snad již bude brzy.

Irčan aneb Tak vy malujete kvartýry

A poslední kniha, která mi dorazila, je Irčan. Jedná se o mafiánské prostředí. Tuhle knihu jsem teprve začala číst, mám za sebou pouze prolog, tak zatím nemůžu moc hodnotit, ale myslím, že nebude špatná.

A co jste ukořistili vy? 

12 komentářů:

  1. Ukořistila jsi pěkné knihy. :) Já zatím ještě nic neukořistila, ale brzy si seženu Hostinu pro vrány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak zrovna Hostina pro vrány mě moc neláká, ale tobě držím palce, ať ji seženeš co nejdříve :)

      Vymazat
  2. Stálo to za to na mě taky čeká. A Hra na lháře byla skvělá. Mně tahle autorka sedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ruth Ware také zbožňuji :) a na Stálo to za to jsem celkem zvědavá :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné kousky. Nevěděla bych, který začít číst první :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu neznám, ale ta první vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné nové kousky.:) Pokukuji po Hře na hháře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jednu jsem nečetla, takže si počkám na tvůj názor! :)

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)