neděle 4. srpna 2019

Knižní shrnutí - červenec 2019

Moje čtení knih v červenci bylo rozhodně lepší, než v červnu, ale přesto to nebyla žádná sláva. A obávám se, že ani srpen nebude nejlepší... ale nebudu předbíhat :).


Počet přečtených knih: 2

Celkový počet přečtených stránek: 648

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, Slovart

Kamenný důmVzestup

Autor měsíce: Kiersten White. Já tu její sérii prostě zbožňuji. Určitě knihy Temnota a Vzestup doporučuji k přečtení.

Kniha měsíce: Když jsem vychválila autora, určitě vám bylo jasné, že knihou měsíce zvolím Vzestup. Ta kniha má všechno, co správný příběh potřebuje.

Mužská postava měsíce: Hm, těžká to otázka. Z mužských hrdinů jsem si nikoho tak úplně neoblíbila, ale kdybych musela přece jenom někoho vybrat, tak asi Cypriana ze Vzestupu. On je takový miloučký a prostě to nejde udělat tak, abyste ho neměli rádi.

Ženská postava měsíce: Rozhodně Lada ze Vzestupu, i když přiznávám, že v prvním díle jsem ji měla radši, protože byla krvelačnější.

Záporák měsíce: Tentokrát asi vyberu Mehmeda ze Vzestupu, ale nebudu prozrazovat proč.

Pár měsíce: Radu a Nazira ze Vzestupu. Ti dva spolu jsou nebezpečná dvojka.

Překvapení měsíce: Na plné čáře vyhrává Vzestup a i teď to není jinak. Čekala jsem, že se mi ta kniha bude líbit a moje očekávání se potvrdilo.

Zklamání měsíce: Kamenný dům, jednak proto, že Vzestup vyhrál překvapení měsíce a také proto, že se mi občas zdálo, že Kamenný dům byl trošku nedotažený.

Nejhezčí obálka měsíce: Vzestup! Ta obálka je prostě nádherná!

Nejhorší obálka měsíce: Nic jiného na výběr nemám, takže Kamenný dům.

Nejsympatičtější postava měsíce: Asi Nazira (Vzestup). Líbilo se mi, jak lehce dokázala pomáhat Raduovi.

Nejotravnější postava měsíce: Tento měsíc vyhrává Radu. Neustále jenom kňourá a neumí se rozhodnout, i když je jinak celkem dost schopný.

Jak se dařilo vám? 

8 komentářů:

  1. Temnota a vzestup bych si přečetla-

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka Vzestupu je opravdu hodně pěkná. :) Přeju krásné srpnové čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O "Vzestupu" již delší dobu přemýšlím a pořád se k němu nemohu odhodlat.. No uvidíme, třeba někdy! :D

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Temnotu a Vzestup bych si ráda přečetla. Jen se k tomu jaksi stále nedokážu dostat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je škoda, k těmhle knihám se určitě dostaň, jsou fajn :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)