úterý 16. června 2020

Knižní shrnutí - květen 2020

Za květen jsem se svými čtecími výsledky spokojená o něco víc, než v předchozích měsících. Tak snad to bude platit i pro další měsíce.

Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 1 439

Nejčtenější nakladatelství: Tatran, Egmont, Ikar, Bookmedia

Hostitel (Hostitel, #1)Čaroděj na severu (Hraničářův učeň, #5)Z pohledu jezevčíka (Dackel Herkules, #1)Věž zajatců (Evolution, #2)

Autor měsíce: Pokud mám na výběr Johna Flanagana, tak je to ve většině případů jasná volba a ani tady tomu nebude jinak.

Kniha měsíce: Knihou měsíce se ale stane Hostitel. Poprvé jsem ho četla už hodně let zpátky a teď jsem si dala re-reading a pořád si myslím, že to není úplně špatná kniha.

Mužská postava měsíce: Ian z Hostitele. Podle mě je to bezva postava, kterou si zamiluje snad každý.

Ženská postava měsíce: Dost se mi líbila Wanda z Hostitele, i když některé situace mohla zvládnout lépe.

Záporák měsíce: První přítel hlavní hrdinky z Z pohledu jezevčíka. S ním bych si fakt nerozuměla.

Pár měsíce: Ian a Wanda z Hostitele, ti dva se k sobě opravdu hodí.

Překvapení měsíce: Hostitel. Ačkoli je to už doba, co jsem knihu četla poprvé, opravdu jsem nevěřila, že se mi bude líbit i po letech.

Zklamání měsíce: Bohužel vyhrává Z pohledu jezevčíka. Podle vyprávění jsem od knihy čekala mnohem víc.

Nejhezčí obálka měsíce: Hraničářův učeň. Obálky staršího vydání jsou skvělé, ty nové se mi už tak moc nelíbí.

Nejhorší obálka měsíce: Z pohledu jezevčíka. Tahle obálka mě moc nezaujala.

Nejsympatičtější postava měsíce: Wanda z Hostitele. Na tom, jak se učí být člověkem je něco, co vás nutí si ji oblíbit.

Nejotravnější postava měsíce: Melanie z Hostitele. Oproti Wandě mi tahle postava moc sympatická nebyla.

Jak se dařilo ve čtení vám? 

6 komentářů:

  1. Hostitele jsem už četla před nějakou dobou a hodně se mi líbil. Jeho čtení jsem si dost užila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se naopak obálka Z pohledu jezevčíka docela líbí a nalákala by mě ke čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to už je tak dávno, co jsem četla Hostitele a byla jsem z toho úplně paf... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. John Flanagan je skvelý :-) Inak Hostiteľ mňa, žiaľ neoslovil, ja som to s touto knihou vzdala asi po 250 stranách :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já čtu, jak můžu a co mi síly po celém dni s prdolou stačí, ale není to tak jak dříve, ale za to si toho více vážím :)
    Pěkné číslo a zajímavé knihy :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)