sobota 6. března 2021

Rozbalovačka (138)

Tahle knížka mi přišla už před několika dny, ale jak to už u mě bývá, chlubím se se zpožděním. 

Pár knížek od téhle autorky jsem už stihla přelouskat a byly většinou příjemně oddechové, proto se docela těším, až se pustím do téhle. I když úplně nedokáži říct, kdy si na ní udělám čas. 

Znáte tuhle knihu?  

12 komentářů:

  1. Tahle kniha na mě "vyskakuje" poslední dobou všude. A musím říct, že mě hodně zaujala. :) Budu se těšit, co na ni řekneš.

    OdpovědětVymazat
  2. Zachytila som ju na Facebooku, som zvedavá, čo na knihu povieš :-)

    OdpovědětVymazat
  3. knihu neznám, ale obálka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížk u jsem zatím nikde neviděla, ale obálka je krásná! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu neznám - vidím prvně, ale na první pohled mne zaujala obálka :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)