neděle 11. dubna 2021

Rozbalovačka (140)

Trošku se zpožděním přidávám další balíček, který mi dorazil. A přiznávám, že obě knihy jsem už stihla přelouskat. 


První knížkou je Prokletí Harrow Lake. Nalákalo mě, že se jedná o young adult horor, takže jsem se pustila do čtení. No, čekala jsem trochu něco jiného, ale nebylo to úplně špatné čtení. Více řeknu v recenzi :). 


Jak už jsem řekla, i tuhle knihu jsem už stihla přečíst a opět to bylo super, jako předchozí díl. Rozhodně mohu tyhle knihy z baletního prostředí doporučit, ale víc také řeknu až v recenzi.  

Znáte tyhle knihy?  

10 komentářů:

  1. Prokletí Harrow Lake mě docela láká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla to špatná kniha, ale spíš takový průměr 🙂

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že druhou z knih doporučuješ. :) Mám doma první díl, který jsem ještě nečetla, a tenhle si chci koupit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to musíš honem napravit a přečíst, já vůbec nečekala, že mě to tak chytne 😁

      Vymazat
  3. Pamatuji si, že z baletního prostředí jsem kdysi četla jednu fakt skvělou sérii pro mladé. A ráda bych se opět do tohoto světa pohroužila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě tohle byla první kniha z baletního prostředí a překvapilo mě, jak se mi líbila 😁

      Vymazat
  4. Knihy som zachytila medzi novinkami, zaujal ma najmä horor Hrôza v Harrow Lake :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten mě na první pohled také zaujal, ale po přečtení k němu mám pár výhrad 😁

      Vymazat
  5. to Prokletí má zajímavou obálku, takovou neobvyklou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně,a z druhé strany jsou i brouci a já knihu četla venku a neustále jsem měla pocit, že po ní něco leze 😁

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)