úterý 13. července 2021

Rozbalovačka (142)

 Minulý týden mi dorazil další balíček s knihami.


První je Polibek v Římě, který jsem už stihla přečíst. Abych pravdu řekla, čekala jsem od knihy trochu víc. Nebylo to sice úplně špatné čtení, ale že by mě příběh nějak víc oslovil, to bohužel také ne. 



Druhou knihou jsou Stíny nad Univerzitou v Tir Erath, na kterou se teprve chystám. Docela se na knihu těším, tak snad se bude líbit. 

Znáte tyhle knihy?  

5 komentářů:

  1. První knihu znám, ale o druhé slyším poprvé. Přeju ať se alespoň ta druhá líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky ti dorazily. Já znám pouze první knihu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Znám jen první, ale ani jednu číst nehodlám :-) snad se ti obě budou líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já po té první pokukovala dobu, ale moc mě nakonec neokouzlila 😁

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)