středa 20. října 2021

Knižní shrnutí - srpen 2021

 

Už se opět vracím ke svému nestíhání, takže teprve teď přidávám knižní shrnutí za srpen. 


Počet přečtených knih: 5

Celkový počet přečtených stránek: 1 677

Nejčtenější nakladatelství: King Cool
  
   

Autor měsíce: Katherine Arden. Její Medvěd a Slavík mě okouzlil. Proto bude tohle shrnutí tak trošku psané jedním směrem.  

Kniha měsíce: Medvěd a Slavík. Je to prostě taková skvělá, i když trochu temnější pohádka. 

Mužská postava měsíce: Mrazík z Medvěda a Slavíka. Opravdu si ho nejde nezamilovat. 

Ženská postava měsíce: Vasja z Medvěda a Slavíka. I když mi občas svými rozhodnutími lezla na nervy, stejně jsem ji měla ráda. Je to silná hlavní hrdinka, která se jen tak něčeho nezalekne. 

Záporák měsíce: Záporákem měsíce je postava z Trilogie zimní noci, jen nemůžu říct, kdo přesně, abych nespoilerovala. Ale v průběhu čtení určitě přijdete na to, koho myslím.  

Pár měsíce: Mrazík a Vasja z Medvěda a Slavíka. Já je tak moc chtěla vidět spolu. 

Překvapení měsíce: Medvěd a Slavík. Když si vezmu, že o téhle knize jsem věděla už hodně dlouho, měla jsem ji na seznamu, ale úplně nutně jsem ji číst nemusela... No, jsem fakt ráda, že jsem se do ní nakonec pustila. 

Zklamání měsíce: Hvězdy nad hlavou. Jako Měsíční kroniky miluju, ale od této knihy jsem čekala trošku něco víc. Líbily se mi asi akorát dvě povídky. 

Nejhezčí obálka měsíce: Asi Dívka ve věži. Celá série má povedené obálky.

Nejhorší obálka měsíce: Tady vyberu Stíny nad Univerzitou v Tir Erath. Ta obálka mohla být hezčí. 

Nejsympatičtější postava měsíce: Slavík z Medvěda a Slavíka. Takového parťáka by chtěl každý. 

Nejotravnější postava měsíce: Karmína ze Stínů nad Univerzitou. Já nevím proč, ale tahle holka mi neskutečně lezla na nervy. 

4 komentáře:

  1. Já byla z Medvěda a Slavík také nadšená a další díly mám rozhodně v plánu. :) A ano, tohle shrnutí je opravdu orientované hlavně jedním směrem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už stihla přelouskat celou sérii a rozhodně knihy můžu doporučit :)

      Vymazat
  2. Medvěd a Slavík mě stejně jako tebe zaujal. Opravdu povedená temná pohádka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Medvěd a Slavík mě celkem láká...

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)