čtvrtek 2. července 2015

Měsíční chvástačka - červen 2015

Na tento měsíc jsem si dala zákaz nákupu nových knih, dokud nepřečtu ty, co už mám doma a jak se mi to povedlo? Ten zákaz jsem porušila, ale nebylo to zase tak hrozné.

Já jsem měla úplně stejný zákaz jako Elis, ale protože jsem zaregistrovaná u Knižního klubu, kde si každé 3 měsíce musím nějakou knihu pořídit, nezbylo mi nic jiného, než si něco vybrat. No co si budeme povídat, ani mi to moc nevadí :D.

Začneme s recenzními výtisky od nakladatelství Fragment. 

 Dračí oči: Černý jezdec

Pak jsem si koupila dvě knížky (zase tak moc jsem ten zákaz neporušila, ne?)

Drsné sny

A nakonec jsem ještě dostala recenzní e-knihu od nakladatelství Host

zdroj
A co nového ukořistila Marťa? 

Tak moji nadílku už jste sice viděli, ale opakování je matka moudrosti, takže Vám s radostí své nové úlovky klidně ještě jednou ukážu :). Jsem moc ráda, že jsem se pro koupi Hunger Games nakonec odhodlala.  Nemůžu se dočkat, až si je konečně přečtu :).



A co za nové přírůstky máte vy? 

14 komentářů:

  1. Krásné knihy :)
    Babička pozdravuje a omlouvá se + Ostrov lhářů bych si chtěla také přečíst,ale knih je strašně moc a já nestíhám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D
      Babička byla výborná kniha a od Ostrova jsem čekala něco víc, ale taky docela ušel :D To jsme dvě, taky nestíhám :D

      Vymazat
  2. Krásné knihy! Hunger games je skutečně skvělá volba. Ostrov lhářů mám taky a jsem zvědavá, co na něj řeknu já :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé knihy. Ostrov lhářů, Hunger games a Babička pozdravuje a omlouvá se bych si hrozně ráda přečetla. Hlavně ti moc závidím ten boxík s Hunger games. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D Všechno to jsou skvělé knihy, které doporučuji, ale z Ostrova jsem byla mírně zklamaná, protože jsem čekala něco víc.

      Vymazat
  4. Veľmi pekné prírastky do knižnice, HG ti závidím, tiež by som ich chcela mať doma :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knížky! :) Četla jsem Percyho a Hunger Games a máš se na co těšit :) Přeju pěkné prázdninové čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D Percy i HG jsou skvělé série :D tobě přejeme to samé :)

      Vymazat
  6. Krásné knihy :-). A náhodou se držíte dobře! :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Ostrov lhářů bych si také ráda přečetla. HG je skvělá série :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Ostrova čekala mnohem víc, ale třeba tobě se bude líbit. Jinak s HG souhlasím :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)