úterý 2. února 2016

Knižní shrnutí - leden 2016

Jak jsem si vedla první měsíc v roce 2016?

Počet přečtených knih: 12

Celkový počet přečtených stránek: 4 150

Nejčtenější nakladatelství: Fragment, CooBoo



Autor měsíce: Tentokrát mám rozhodování dost těžké, jelikož jsem v lednu přečetla dost svých oblíbených autorů. Ale nakonec to bude Suzanne Collins, i když Richelle Mead, Patricia Briggs a Anthony Ryan jí dost šlapou na paty.

Kniha měsíce: Rozhoduji se mezi Hunger games a Písní krve. Hunger Games nejspíš nemusím vysvětlovat, ale Píseň krve byla tak rozsáhlá a přesto nenudila. Takže zvolím Píseň krve, protože té jsem se trošku obávala, ale naštěstí nezklamala.

Mužská postava měsíce: Peeta z HG nebo Kaidan ze Svůdného zla? Oba byli dokonalí a já se nemůžu rozhodnout. Ale jo, beru Kaidana, protože pro Peetu mám jiné umístění.

Ženská postava měsíce: O fous v téhle kategorii vítězí Charley z Druhého hrobu. Ale těsně v patách ji následuje Mercy.

Záporák měsíce: Ehm, teď si nevzpomenu na jméno, ale je to upír z Krevního pouta (ten, který nadělal tolik problémů). Při čtení určitě poznáte, na koho narážím.

Pár měsíce: Anna a Kaidan. Ale tuhle kategorii vyhrávají hlavně kvůli Kaidanovi.

Překvapení měsíce: Jednoznačně Svůdné zlo. Na knihu jsem sice slyšela dost chvály, ale nečekala jsem, že se mi bude tolik líbit.

Zklamání měsíce: I tady je volba jednoduchá. Elusion. Ta kniha mi vážně moc nesedla.

Nejhezčí obálka měsíce: Pod křídly vran. Ta obálka je naprosto úžasná!

Nejhorší obálka měsíce: Rekviem. Já si nemůžu pomoct, ale celá tahle série nemá moc pěkné obálky...

Nejsympatičtější postava měsíce: A tady konečně přichází na řadu Peeta. Jako postavu ho mám velmi ráda, proto není divu, že se objevil v umístění.

Nejotravnější postava měsíce: Jednoznačně Anna ze Svůdného zla. Ta holka je neskutečně naivní, až se to nedá vydržet.

Tak co říkáte mému výběru? 

6 komentářů:

  1. Charley je největší sympoška, to je jasné, i když v mém případě by dost zápasila s Rose z VA :D Jinak Pod křídly vran má fakt dokonalou obálku, těším se, až se mi kniha taky dostane do rukou.
    A rozhodla jsem se letos začít s těmito shrnutími taky, pokud ti nevadí, že se budu opičit. Článek bude hned zítra :D Samozřejmě se zdrojem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Charley je výborná :D A nad Rose jsem taky uvažovala, ale Mercy, mám možná o chloupek radši :D.
      Vůbec ne, klidně s nimi začni taky, jsem zvědavá na tvoji volbu :D

      Vymazat
  2. Fuu tolik knížek :) Já stihla jenom 6 a i to byla jenom tak tak. Čteš opravdu rychle! xD Píseň krve mě docela dost láká, ale anotací si vůbec nejsem jistá, jestli by mě ten příběh zaujal natolik, abych si knížku teda pořídila domů, tak ještě nad tím popřemýšlím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, když je těch knih nad deset :D A šest knih je také skvělé číslo :D
      Já myslím, že Píseň krve stojí za přečtení, pokud máš ráda tenhle typ fantasy :)

      Vymazat
  3. Wau 12 kníh to je super, obdivujem :-) Svudne zlo sa mi práveže jednotka nepáčila :D Ale hlavne, že tebe sa páčila :-) Kaidan je ale vážne super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Mně docela jo, já neměla žádná očekávání :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)