úterý 26. dubna 2016

Rabování knihovny (27)

Jako již tradičně jsem se v úterý vydala rabovat knihovnu. Ale abych pravdu řekla, tento týden jsem ji chtěla vynechat, ale přišlo mi oznámení o tom, že už tam mám připravenou rezervačku a přeci nebudu zdržovat, tak jsem pro ní hned vyrazila (i za cenu toho, že mi málem ujel vlak).

Tentokrát jsem si vzala na mušku dětské oddělení, kde jsem měla nachystaný první díl Sirotčince slečny Peregrinové. Abych byla upřímná, tuhle knihu jsem si vůbec přečíst nechtěla. Ani fakt, že nedávno vyšel třetí díl, se mnou vůbec nehnul. Co mě zlomilo, byl až filmový trailer, na který jsem náhodou narazila, a ten mě teprve přesvědčil, že bych se do knihy přeci jenom mohla pustit.
Moje nechuť ke knize vzešla hlavně ze vzhledu obálky, kdy jsem si představovala bůh ví o čem není, tak snad se moje obavy nepotvrdí a mně se bude kniha aspoň trochu líbit.

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné dětiTajemný ostrov. Opuštěný sirotčinec. Zvláštní sbírka velice podivných fotografií. To vše čeká na odhalení v knize Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, nezapomenutelném románu, kde děj a děsivé fotografie přináší jedinečný čtenářský zážitek. Náš příběh začíná strašnou rodinnou tragédií, která přivede šestnáctiletého Jacoba k cestě na vzdálený ostrov u břehů Walesu, kde objevuje rozpadající se trosky sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti. Když Jacob bloumá jeho opuštěnými ložnicemi a chodbami, ukazuje se postupně, že děti slečny Peregrinové byly víc než podivné. Byly možná nebezpečné. Možná byly na opuštěném ostrově drženy v jakési karanténě z velmi dobrých důvodů. A nějak – i když to zní jako něco nemožného – jsou možná stále naživu. 

Fantasy doprovázená strašidelnými starými dobovými fotografiemi, při které běží mráz po zádech. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti zaujme dospělé, teenagery a všechny, kdo mají rádi temná dobrodružství.


A jelikož první, na co narazíte, když vtrhnete do knihovny, je výstava novinek, nemohla jsem si nevšimnout, že se jim tam válí nejnovější díl série Pax. A jelikož se mi tahle série docela zalíbila, neodolala jsem a vzala si i tu.


Sluhové zlaHranice magického světa je tenká jako hedvábný papír...

Je prosinec, obyvatelé Mariefredu se uprostřed předvánočního shonu chystají na oslavu svátku svaté Lucie. Jen málokdo ale tuší, jak děsivá Lucie tentokrát město čeká. Jedna nevinná dětská hra přivolá nebezpečné návštěvníky. Otevře se brána do jiného světa a v Mariefredu začnou řádit tři duchové. Alrik a Viggo bojují s časem. Musejí zlé bytosti porazit — dřív než vyděsí lidi k smrti!

Pro čtenáře od deseti let.



(Zdroj anotace: databazeknih.cz)

Četli jste? 

5 komentářů:

  1. Sirotčinec si chci už dlouho přečíst, ale nedávné negativní recenze mě drobet pozdržely... tak uvidíme, třeba po tvé recenzi (která doufám bude :)) změním názor :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě žádnou recenzi nečetla, ta obálka mě vždycky odradila, ale co jsem koukala na databazi knih, tak první díl je hodnocený jako nejslabší. Určitě bude :D Jen nevím kdy, nějak se mi to začíná hromadit :D

      Vymazat
  2. Sirotčinec mě vůbec nelákala, ale začínám nad ním čím dál více uvažovat :-D
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě původně také vůbec nelákal, ale pak jsem si řekla, proč ho nezkusit, tak uvidím, jaký bude :D
      Děkuji :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)