sobota 2. července 2016

Knižní shrnutí - červen 2016

Nový měsíc znamená rekapitulaci toho předešlého, a já s upokojením můžu prohlásit, že jsem na sebe pyšná :). 

Počet přečtených knih: 13

Celkový počet přečtených stránek: 4 250

Nejčtenější nakladatelství: Fantom Print, Host



Autor měsíce: Bez debat John Flanagan. Já ty jeho knihy prostě zbožňuji.

Kniha měsíce: Po chvilce rozhodování vybírám Hraničářova učně, přeci jenom původní série je moje srdcovka.

Mužská postava měsíce: Brenner. Ten má vážně bezva osobnost.

Ženská postava měsíce: Fíha, těžké rozhodování, protože asi nemám koho vybrat... ale jo, dám to Merit. Přeci jenom ve třetím díle se chovala o něco lépe. 

Záporák měsíce: Hm, asi bych volila Zlato Arkony, ale technicky vzato, ten záporák se tam tak úplně neprojevil, takže asi vyhrává pachatel z Hypnotizéra (nebudu spoilerovat)

Pár měsíce: Těžká volba, protože mě tentokrát žádný pár nijak moc neuchvátil. Ale vyberu Rockovou hvězdu, takže Evelyn a David, jejich vztah byl aspoň vtipný.

Překvapení měsíce: Asi Rockovou hvězdu, tušila jsem, že to bude fajn oddechovka, ale že mě tolik chytne, to ne. Hlavně první půlka byla super.  

Zklamání měsíce: Tady se nemusím rozmýšlet dvakrát, za mě je to Učiněná katastrofa. První díl byl super, ale tohle bylo naprosto zbytečné.

Nejhezčí obálka měsíce: Pravděpodobně Dcera, celá série má neskutečně pěkné obálky.

Nejhorší obálka měsíce: Severské mýty, bez debat.

Nejsympatičtější postava měsíce:  Henri z Dcery! Jeho si prostě nejde nezamilovat... ehm, takže už asi víte, kdo je můj favorit, i když tuším, že se Eadlyn rozhodne pro někoho jiného.
Vlastně ne, ten bubeník z Rockový hvězdy, taky nebyl k zahození. Tak koho mám teď vybrat? Ale jo, vyberu Henriho, přeci jenom, o bubeníkovi je samostatná kniha, kterou mám v plánu, takže vyhraje příště.

Nejotravnější postava měsíce: Rozhodně Emma z Důvodu dýchat, i když Eadlyn z Dcery byla taky příšerná... takže nakonec vybírám Eadlyn, protože Emma měla aspoň důvod pro to, jak se chovala.

Souhlasíte s mým výběrem? 

17 komentářů:

  1. Moc pěkné shrnutí a skvělý výběr čtení :) S knihou měsíce souhlasím, Hraničářův učeň je prostě skvělý :) A Učiněná katastrofa mi taky přišla zbytečná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Přesně moje řeč, Hraničářův učeň je bezva, ale katastrofa byla katastrofa :D

      Vymazat
  2. Ach jo, jak to jenom děláš? Já strašně bojuju, abych těch knih zvládla aspoň deset a ty tady dáš úplně na pohodu o tisíc stran víc :D
    A začínám přemýšlet, že se možná na Dceru vybodnu, všude slyším, že je strašně otravná a že tím bez problému předčí i svou maminku, a na to asi nemám nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, ale ty stránky jsem nahnala tlustými knihami :D Taky bych řekla, že je Eadlyn horší, než America, ale přesto to stojí za přečtení, i když už to není tak úplně ono...

      Vymazat
  3. Dceru zrovna také čtu a světe div se, mě se opravdu líbí! :D Hraničářova učně zrovna také vyhlížím!

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Dcera nepřišla úplně špatná, jenom už to nebylo ono... Do Hraničářova učně se rozhodně pusť :D

      Vymazat
  4. Skvělé shrnutí, možná se inspiruju :-) A jinak 13 knížek, klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, inspiruj :D Sice jsem chtěla stihnout ještě o jednu navíc, ale souhlasím, že je to fajn výsledek :D

      Vymazat
  5. Páni tolik knih:)
    S obálkou měsíce souhlasím. Bohužel s ostatními netuším, jelikož jsem jinou ze zmíněných knih než Dceru a Lovci lebek, nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se někdy do nějaké pustíš :D Některé z mého výběru rozhodně stojí za to :D

      Vymazat
  6. Řekni mi, jak to děláš? Nějaký kurz rychločtení ? :o

    OdpovědětVymazat
  7. John a jeho knihy sú geniálne a aj táto sa mu veľmi vydarila :D Už aby bolo pokračovanie :D :D Inak prečítala si toho neskutočne veľa, klobúk dolu, ako to stíhaš?? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Holka, fakt nechápu, jak ty to děláš :D
    Dceru už mám doma, Důvod dýchat si chci pořídit (můžeš za to ty :D), Hypnotizéra jsem četla a série s Katastrofou od Jamie mám v plánu co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne :D
      Tak to doufám, že se ti bude Důvod dýchat líbit :D Jinak jsem zvědavá, co řekneš na Katastrofu :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)