sobota 19. května 2018

Knižní shrnutí - duben 2018

"Nestíhám, nestačím." To by mohlo být moje nové heslo, ale i tak se mi podařilo přečíst dvě knížky, z toho jedna ještě nebyla vydaná a to - Písečníci a bludný asteroid

Počet přečtených knih: 2

Celkový počet přečtených stránek: 592

Nejčtenější nakladatelství: Mytago



Autor měsíce: Václav Dvořák. Jeho prvotina Písečníci a bludný asteroid bude stát opravdu za to.

Kniha měsíce: Kaltské jeskyně. Jednalo se o můj první gamebook a dost jsem se bavila.

Mužská postava měsíce: Můžu jmenovat sama sebe, když jsem v gamebooku hrála za mužskou postavu? :D

Ženská postava měsíce: Opravdu jsem si oblíbila Lucinku z Písečníků.

Záporák měsíce: V podstatě jediný záporák byl v knize Písečníci, ale nemůžu prozradit o koho šlo.

Pár měsíce: Na žádný pár jsem tentokrát nenarazila.

Překvapení měsíce: Kaltské jeskyně. Nečekala jsem, že mě bude gamebook tolik bavit.

Zklamání měsíce: Žádné zklamání se tentokrát nekonalo

Nejhezčí obálka měsíce: Těžko se vybírá, ale asi se mi o něco více líbí obálka Lone Wolfa, i když Písešníci jsou roztomilí.

Nejhorší obálka měsíce: Když Lone Wolf vyhrál, Písečníci museli prohrát...

Nejsympatičtější postava měsíce: Lucka z Písečníků, ta holka vám prostě přiroste k srdci.

Nejotravnější postava měsíce: Jo, tak ta byla taky z Písečníků, dokonce dvě. Akorát si zrovna nemůžu vybavit jména, ale jednalo se o dvě ženské postavy, které mezi sebou budou tak trošku soupeřit, i když jsou v jednom týmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)