středa 11. prosince 2019

Rozbalovačka (119)

Tyhle knížky mi sice přišly už v listopadu a jednu už mám dokonce přelouskanou, ale víte, jak to je. Prostě nebyl čas se tím pochlubit.







Ta lepší z násOcejchovaná

Od nakladatelství Metafora mi přišel balíček s dvěma knížkami - Ta lepší z nás a Ocejchovaná. Tu lepší z nás už mám přelouskanou a teda wow, to byste si měli přečíst. Ocejchovanou právě louskám a jsem v polovině, takže zatím toho moc neprozradím, snad jen to, že anotace vypadá dobře :).

Znáte je?  

4 komentáře:

  1. Vypadá to na naprosto pěkné knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta lepší z nás byla bezvadná, od Ocejchované jsem si slibovala o něco více :)

      Vymazat
  2. Ke knihám gratuluju. :) Ta lepší z nás vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)