neděle 26. ledna 2020

Knižní shrnutí - prosinec 2019

Sice je už skoro konec ledna a já teprve teď přidávám shrnutí prosince, ale však to znáte. Lepší pozdě, než nikdy :).

Počet přečtených knih: 5

Celkový počet přečtených stránek: 1934

Nejčtenější nakladatelství:  Egmont

OcejchovanáRozvaliny Gorlanu (Hraničářův učeň, #1)Hořící most (Hraničářův učeň, #2)Ledová země (Hraničářův učeň, #3)Gemina (The Illuminae Files, #2)

Autor měsíce: Rozhodně autor jedné z mých nejoblíbenějších sérií - John Flanagan!

Kniha měsíce: Těžký výběr, protože knihy ze série Hraničářův učeň zbožňuju, ale Gemina také nebyla vůbec špatná... Ale přesto vyberu Rozvaliny Gorlanu. Ale vážně lidi, kdo jste to nečetl, tak povinně :D.

Mužská postava měsíce: Will z Hraničářova učně. Sice se občas chová trošku ne zrovna podle čtenářových představ, ale stejně ho mám ráda.

Ženská postava měsíce: Asi Hanna z Geminy, protože drsných hlavních hrdinek není nikdy dost.

Záporák měsíce: Morgarath z Hraničářova učně. Nejenom, že je to záporák, ale také je hrozně nesympatický.

Pár měsíce: Hanna a Nik, těm dvěma jsem fandila od začátku knihy.

Překvapení měsíce: To, že se mi bude líbit Hraničářův učeň, to pro mě žádným překvapením nebylo, protože jsem už ho četla... několikrát. U Geminy jsem to také tak trošku očekávala, že se mi kniha bude líbit, ale přesto ji vyberu, jako vítěze této kategorie.

Zklamání měsíce: Bohužel je to Ocejchovaná, od které jsem čekala něco víc.

Nejhezčí obálka měsíce: Rozvaliny Gorlanu. Přiznám se, že tahle obálka se mi líbila od chvíle, kdy jsem ji tenkrát cca před nějakými 11 lety našla v knihovně.

Nejhorší obálka měsíce: Líbí se mi všechny obálky, ale vzhledem k tomu, že nějakou musím vybrat, tak asi Ocejchovanou.

Nejsympatičtější postava měsíce: Cuk z Hraničářova učně a ano, vůbec mi nevadí, že je to kůň.

Nejotravnější postava měsíce: Eh, asi Horác z prvního dílu Hraničářova učně, dál jsem ho pak už měla celkem ráda, ale v tom prvním díle...

Jak se dařilo ve čtení vám? 

4 komentáře:

  1. Gemina byla skvělá. :) A stejně tak i Hraničářův učeň, ačkoli některé byli slabší, ale bavily mě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Júúú som veľmi rada, že som objavila ďalšie fanúšika HU :D Túto sériu milujem, začala som ju čítať na základnej škole, čiže nejakých asi 10-11 rokov naspäť keď vychádzali české preklady a zamilovala som si hraničiarov, Willa a celú ich partiu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč, také jsem ji začala číst v době jejího vydání a od té doby jsem ji četla už několikrát :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)