neděle 5. dubna 2020

Knižní shrnutí - únor 2020

Opožděně přidávám shrnutí měsíce února, kdy se mi tak úplně nedařilo. Co se dubna týče, pravděpodobně u mě bude ve znamení dohánění restů :D.

Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 1020

Nejčtenější nakladatelství:  Bookmedia

Výkupné za Eraka (Hraničářův učeň, #7)Caragova proměna (Woodwalker, #1)Město přeživších (Evoluce, #1)

Autor měsíce: J. Flanagan, já na něj prostě nedám dopustit a jen tak někdo mu tento titul nesebere :).

Kniha měsíce: A můj oblíbený autor si může připsat další výhru, protože za mě se knihou měsíce stává Hraničářův učeň.

Mužská postava měsíce: Vyhrál v lednu a vyhraje i teď - Erak z Hraničářova učně, je to jedna z mých nejoblíbenějších postav této série.

Ženská postava měsíce: Docela se mi líbila Lucie z Evoluce, její postava je zajímavá, takže vyberu ji.

Záporák měsíce: A zde vyhrává Woodwalker, ale neprozradím koho tím myslím, protože by to mohl být spoiler, po přečtení určitě budete vědět.

Pár měsíce: Alyss a Will, sice zatím nedostali tolik prostoru, ale mně se spolu líbí.

Překvapení měsíce: Woodwalker, vůbec jsem nečekala, že mi čtení bude tak utíkat

Zklamání měsíce: Tentokrát jsem zklamaná nebyla z žádné knihy, ale musím některou vybrat, takže asi Evoluce, nebylo to to, co jsem čekala.

Nejhezčí obálka měsíce: Woodwalker! Na té obálce prostě něco je!

Nejhorší obálka měsíce: Hraničářův učeň. V této konkurenci mi tyto obálky přijdou nejslabší.

Nejsympatičtější postava měsíce: Asi nemůžu jinak a opět musím vybrat postavu z Hraničářova učně, a tou bude Erak.

Nejotravnější postava měsíce: Asi Jam z Evoluce. Sice je to hlavní postava, ale mně tak úplně nesedl.

Jak se dařilo ve čtení vám? 

10 komentářů:

  1. Co se čtení týče, v tomhle období doháníme své resty všichni. :)) Já jsem měla únor na knihy podprůměrný, zato v březnu jsem to dost napravila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě od té doby, co je karanténa, tak nemám na nic čas... :D

      Vymazat
  2. Pěkné shrnutí :) četla jsem jen Hraničářova učně a ten byl skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. HU je geniálna séria, patrí mezdi moje obľúbené a Výkupné za Eraka medzi moje obľúbené časti :D

    OdpovědětVymazat
  4. Flanagan je najlepší!!! A jeho séria Hraničiarov učeň je skrátka TOP! :)) Ja som na tom v čítaní dosť mizerne, len jedna kniha za mesiac, uf O_O...podľahla som totiž seriálovému šialenstvu, a tak to potom aj vypadá :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč :D O HU básním snad před každým, kdo mi to dovolí :D Ale i jedna kniha je pěkná :) jo a o seriálovém šílenství mi ani nemluv, moc dobře ho znám :D

      Vymazat
  5. Hle jsi na tom lépe, než já za březen :D Měla jsem velké čtecí plány a co se narodil malý, jeho každodenní koliky mi nedávají moc času :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak syn je samozřejmě přednější :D Jej, tak to přeji, aby to brzo přešlo :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)