sobota 16. ledna 2021

Knižní shrnutí - prosinec 2020

Abych pravdu řekla, čekala jsem, že toho za prosinec přečtu mnohem víc, když jsem měla tu dovolenou. 


Počet přečtených knih: 5

Celkový počet přečtených stránek: 1 602

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, Leda, Egmont, XYZ, Poppy
  
   
   
 

Autor měsíce: Jako již tradičně, když některý měsíc přečtu Hraničářova učně - John Flanagan. 

Kniha měsíce: Zde je trošku těžší vybrat, protože z žádné knihy jsem nebyla vyloženě nadšená, ale nejlepší byl asi Hraničářův učeň, i když tento díl považuji za jeden z těch slabších.

Mužská postava měsíce: Já hlava děravá si už nevzpomínám na jméno, ale vyberu biologického otce Mindy z Tajemství krve. 

Ženská postava měsíce: Alyss z Hraničářova učně. Já ji mám prostě ráda. 

Záporák měsíce: Vyloženě záporák, který by stál za velkou pozornost se v mém výběru nenašel. Ale někoho vybrat musím, takže to bude postava z Tajemství krve, ale neprozradím která. 

Pár měsíce: Will a Alyss z Hraničářova učně. Ti dva tvoří zajímavou dvojici. 

Překvapení měsíce: Tento měsíc se žádné překvapení nekonalo. Ale pokud si překvapení měsíce upravím po svém, tak zvolím Tajemství krve. Překvapilo mě, že mě nakonec kniha chytla, když ten začátek vypadal tak beznadějně. 

Zklamání měsíce: Překvapení nebylo žádné, za to zklamání bylo dost a dost. Nevím, jestli jsem měla v prosinci nějakou divnou náladu nebo špatnou ruku při výběru knih. Ale největším zklamáním bylo asi Dash a Lily. Od téhle knihy jsem opravdu čekala mnohem víc. 

Nejhezčí obálka měsíce: Dash a Lily. Ta obálka se k prosinci prostě hodí. 

Nejhorší obálka měsíce: Tajemství krve, dle mého názoru se tahle obálka moc nepovedla. 

Nejsympatičtější postava měsíce: 
Tento měsíc mi byl velmi sympatický Horác z Hraničářova učně.

Nejotravnější postava měsíce: Lily z Dashe a Lily. Tahle postava mi opravdu nesedla a většinu času mi spíš lezla na nervy. 

Jak se dařilo ve čtení vám? 

6 komentářů:

  1. Já to mám také tak, plánuju si, kolik toho přečtu a nakonec jsem rozčarovaná, jak málo to bylo. :) Z knih jsem četla jen Dash a Lily, což je taková příjemná vánoční oddechovka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě taky těšila, kolik toho přečtu a nakonec to dopadlo takhle :D. Já z Dashe a Lily úplně nadšená nebyla... asi jsem měla moc velká očekávání

      Vymazat
  2. Žádnou z knih jsem nečetla, pouze viděla Dash and Lily na Netflixu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dashe a Lily se chystám zkouknout, ale nejdříve jsem si chtěla přečíst knihu :D

      Vymazat
  3. Taky jsem si myslela, že v prosinci přečtu hodně knih. Měla jsem také dovolenou, ale bohužel jsem skoro vůbec nečetla :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)