pátek 1. ledna 2021

Rozbalovačka (134)

Tenhle balíček už sice doma nějakou chvíli mám, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych se s ním pochlubila, takže na to jdu teď. 

Jinak bych vám také ráda popřála hodně štěstí, zdraví, úspěchů a hodně přečtených knih v roce 2021. Ať je lepší, než ten předchozí :)


První knihou je Tajemství krve. Tuhle knihu jsem už i stihla přelouskat a musím říct, že ze začátku jsem se do knihy musela opravdu nutit. Moc mě nebavila a já ji dokonce odložila na později a vzala si jinou. Ale na druhý pokus už to tak špatné nebylo a příběh se mi začal dost líbit. Ale o tom více až v recenzi. 


Druhou knihou je Žena v bílém kimonu. Tuhle knihu jsem ještě nestihla začít, ale docela se na ní těším. Na Databázi knih má dobré hodnocení, takže jsem zvědavá, jak se bude líbit mně. 

Znáte tyhle knihy?  

8 komentářů:

  1. O týchto knihách som ešte nepočula, som zvedavá čo o nich povieš bližšie v recenziách :) Vďaka za prianie a šťastný nový rok aj tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajemství krve bylo celkem fajn, ale druhou knížku jsem stále ještě nerozečetla.

      Vymazat
  2. Hodně mě zaujala Žena v bílém kimonu. Hlavně kvůli tomu, že to vypadá na to, že se bude týkat Japonska. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Ženu v bílém kimonu se dost těším, jakmile dočtu rozečtenou knihu, chystám se do ní pustit :D

      Vymazat
  3. Ani jednu knihu neznám, ale Žena v bílém kimonu nevypadá vůbec špatně. :) Budu se těšit na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadá, že? :D Už se těším, až se do ní pustím :D

      Vymazat
  4. Pěkné nové kousky, vypadají zajímavě, takže se těším na recenze:)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)