pondělí 21. prosince 2020

Vánoční knižní hra (12)

Dnes tu mám zase jednu těžší hádanku, tak jsem zvědavá, jestli ji uhádnete.

Opáčko, které se bude vyskytovat v každém článku pro nově příchozí: 

A o co, že to vlastně jde? 

Na serialzone.cz se každoročně těším na jejich adventní kalendář, kde se pomocí obrázku hádá název. Trošku mě zamrzelo, že jsem neobjevila nic podobného pro knížky. Takže už asi dokážete uhodnout výsledek - ano, rozhodla jsem se pokusit o něco podobného. Snad nebude vadit, že jsem si jejich nápad půjčila. 

Pravidla
V podstatě nejsou žádná a budou se pravděpodobně řešit za pochodu. Pokusím se obrázky přidávat denně do 8 ráno. 

A teď už si konečně můžeme jít hrát: 



Pokud nevíte, označte nápovědu: 
Indicie č. 1 - Skvělá kniha české autorky, kam až může víra v náboženství zajít. Na jedné straně je až fanatická skupina kněžích, kteří věří v čistotu, zbožnost a absenci citu a na druhé straně jsou povstalci, kteří chtějí žít naplno. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)