pátek 11. prosince 2020

Vánoční knižní hra (2)

Vánoční hra - den druhý. Po jednoduchém rozjezdu z předešlého dne, přichází na řadu těžší obrázek. Myslím, že je asi nejtěžší z toho, co mám vymyšlené. Tak pěknou zábavu.

Opáčko, které se bude vyskytovat v každém článku pro nově příchozí: 

A o co, že to vlastně jde? 

Na serialzone.cz se každoročně těším na jejich adventní kalendář, kde se pomocí obrázku hádá název. Trošku mě zamrzelo, že jsem neobjevila nic podobného pro knížky. Takže už asi dokážete uhodnout výsledek - ano, rozhodla jsem se pokusit o něco podobného. Snad nebude vadit, že jsem si jejich nápad půjčila. 

Pravidla
V podstatě nejsou žádná a budou se pravděpodobně řešit za pochodu. Pokusím se obrázky přidávat denně do 8 ráno. 
Ale mám ještě otázku: 

1. Nově jsou přidané nápovědy, tak otázka zní, zda neprozradí příliš nebo příliš málo :)

A teď už si konečně můžeme jít hrát: 

Pokud nevíte, označte nápovědu: 
Indicie č. 1 - Tato americká autorka už u nás vydala 12 knih a proslavila ji zejména její čtyřdílná série retellingů. 
Indicie č. 2 - Jedná se o jednoslovný název druhého dílu trilogie, jejíž třetí díl vyšel letos u nakladatelství Egmont.

4 komentáře:

Za každý váš komentář děkujeme :)