čtvrtek 3. prosince 2020

Rozbalovačka (133)

Před pár dny mi dorazil balíček se dvěma knihami k recenzi. Jsem na ně docela zvědavá.



První knihou je První odysea naděje od Tomáše Turnhöfera. Mělo by se jednat o příběh o skupině astronautů z celého světa, kteří mají v rukou přežití lidstva. Nezní to úplně špatně a těším se, až se pustím do čtení. 


Druhou knihou stejného autora je V nebi růže nerostou, kde jde o příběh muže a ženy, které dohromady svede nepříjemná náhoda. 

Anotace obou knížek jsem jen tak prolétla, takže úplně netuším, co můžu čekat, ale o to víc jsem na ně zvědavá. 

Znáte tyhle knihy?  

6 komentářů:

  1. Knížky jsou pro mě novinkou, neznám ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O knížkách slyším úplně poprvé, ale teda nevím, zda by mě přímo bavily. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu z knih neznám, ale první mě na první pohled upoutal obálkou. :) Přeju ať se líbí. Já se budu těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)