středa 25. listopadu 2020

Knižní shrnutí - říjen 2020

Konečně se mi podařilo dostat na aktuální měsíc. Takže jestli vás zajímá, co jsem přečetla v říjnu, tak mrkněte do článku.


Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 1 216

Nejčtenější nakladatelství: Slovart, Ocelot, Fantom Print
  



Autor měsíce: Patricia Briggs, jako mladší jsem si tuto autorku oblíbila a drží mě to doposud. I když některé díly ze série Mercedes Thompson jsou slabší, stejně na ní nedám dopustit. 

Kniha měsíce: Knihou měsíce zvolím Tiny Pretty Things. Myslela jsem si, že se mi kniha nebude líbit, ale opak byl pravdou.

Mužská postava měsíce: Adam z Kouřového démona. Kdo Mercedes Thompson četl, tak ví, že Adam prostě nemá konkurenci.

Ženská postava měsíce: Mercy z Kouřového démona. Jako hlavní  hrdinku ji mám hodně ráda, protože to není žádná křehká květinka, ale zároveň není ani neporazitelná.

Záporák měsíce: Asi Bette z Tiny Pretty Things. Ta holka dokázala být dost drsná, když chtěla.

Pár měsíce: Mercy a Adam a přes to nejede vlak. Ti dva jsou spolu fakt super.  

Překvapení měsíce: Tiny Pretty Things. Jak už jsem řekla, byla jsem opravdu překvapená, že se mi kniha líbí. Balet není zrovna nic pro mě, ale knížka byla čtivá, plná intrik a různého dění, že ji prostě nešlo odložit.

Zklamání měsíce: Budu muset vybrat Strážce ztracených měst, přestože mě knížka tak docela nezklamala. Ale ostatní knížky se mi prostě líbily o něco víc.

Nejhezčí obálka měsíce: Tiny Pretty Things, ta obálka je taková zajímavá.

Nejhorší obálka měsíce: No, těžké vybírání. Všechny obálky se mi líbí. Tiny Pretty Things vyhrálo, Mercy je už pro mě taková klasika, že musím vybrat Strážce ztracených měst, ale i tahle obálka je moc pěkná.

Nejsympatičtější postava měsíce: Wulfe z Kouřového démona. Já vím, že je to divný a praštěný upír, ale v tomhle díle byl naprosto skvělý. 

Nejotravnější postava měsíce: Asi June z Tiny Pretty Things. Jako postava byla velmi zajímavá, ale byla mi nesympatická tím, jak jí bylo jedno, že si ničí zdraví. 

Jak se dařilo ve čtení vám? 

4 komentáře:

  1. Tiny Pretty Things podle obálky vypadá moc dobře a už jen kvůli tomu bych po ní šáhla. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně mě nejvíc zaujala kniha Tiny Pretty Things. :) Příběhy z tanečného/baletního prostředí, to je něco pro mě. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)