neděle 15. listopadu 2020

RC recenze: Aplikace lásky

Autor: Tash Skilton
Počet stran: 376
Série: ---
Díl v sérii: ---
Nakladatelství: Cosmopolis

Rok vydání ČR: 2020
Místo abstinentů filtruju "zdravý životní styl". 
"Jééé, co tenhle?" zvolá okamžitě. 
Profil nazvaný Psí_taťka obsahuje fotku (jak jinak?) velikého psa a jeho pána, jak ho zezadu objímá a zbožně se na něj dívá. V popisu stojí: Hledám někoho stejně báječného a věrného, jako je moje černá labradorka Henrietta. I když pochybuju, že se mi někdy podaří tak dokonalou bytost najít! LOL.
"No teda," vydechne Bree, "to je tak sladký!" 
Dřív než ji stihnu zarazit, chápe se myši a kliká na "podání".

Ghostwritery si už můžete najmout na ledasco. Dokonce i na seznamku. Jejich úkolem je pomoct vám najít dokonalý protějšek. Chvíli si s ním za vás budou psát, dokud vám nesjednají rande. Ale co se stane, pokud na sebe neúmyslně narazí dva ghostwriteři, kteří se vzájemně snaží dohodit si své klienty? 

Dva ghostwriteři na seznamce - Miles a Zoe. Klienti jim platí za to, že jim najdou ideálního partnera. Jenže, co když se ghostwriter zamiluje do toho, koho vybral pro svého klienta a zároveň se neubrání tomu, přenést některé své problémy i do života online? Podaří se jim z toho nějak vybruslit, aniž by ztratili práci? 

zdroj

Od Aplikace lásky jsem očekávala, že to bude odpočinkové čtení, které mě pobaví. Také mě hlavně zajímalo, jak by mohlo fungovat hledání partnera skrze ghostwritera. No a co na knihu říkám? 

zdroj
Aplikace lásky byla příjemnou odpočinkovou knihou, která donutí i nepříliš romanticky založené čtenáře k úsměvu. Od knížky nesmíte čekat žádné složité zápletky či komplikovaný děj. Ba naopak, jak celá kniha dopadne budete vědět už po přečtení několika prvních kapitol. Ale i tak celý příběh stojí za přečtení. 
Aplikaci lásky vyprávějí oba hlavní hrdinové na střídačku po kapitolách, takže čtenář si může užít oba úhly pohledu. Trošku mě mrzelo, že si autorky tolik nevyhrály se samotnými postavami, protože se mi všechny zdály dost podobné s podobnými návyky, což trošku sráželo můj celkový dojem z knihy a trochu to i rušilo od čtení, ale jakmile jsem si na to zvykla, knihu jsem si začala užívat.
zdroj
Jak už jsem řekla, příběh je psaný dost jednoduše a stojí převážně na pošťuchování hlavních hrdinů, které vám vykouzlí úsměv na tváři. 
Knížka je sice hodně předvídatelná a plná nejrůznějších klišé, ale i přesto jde o příjemnou jednohubku, u které si odpočinete. 
Mohlo tam sice být o něco víc chatování a celkového zákulisí seznamek, ale i tak jsem byla s knihou spokojená a mohu ji vřele doporučit k přečtení. 

Aplikace lásky je jednoduchý odpočinkový příběh, který pobaví. Kniha je napsaná velmi čtivě, takže se spíš jedná o takovou jednohubku, kterou zhltnete za pár večerů. 

Za poskytnutí recenzního výtisku mnohokrát děkuji knihkupectví Knihcentrum.
Knihu můžete zakoupit v jejich e-shopu.
 


HODNOCENÍ

Kniha: 4/5

Obálka: 4/5

8 komentářů:

  1. Kniha mě moc nezaujala, nějak poslední dobou romantiku jako takovou nevyhledávám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji moc nevyhledávám obecně, ale tohle bylo dobré čtení :D

      Vymazat
  2. Tenhle druh knih mám ráda, recenzí jsi mě zaujala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) myslím, že by se ti knížka mohla líbit :)

      Vymazat
  3. To zní moc hezky. Zrovna poslední dobou jsem hodně na romantiku, takže děkuji ti za tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač :) jestli se do ní pustíš, tak dej vědět, jak se ti líbila :D

      Vymazat
  4. Zaujímavý námet, mohlo by to byť milé čítanie, také odpočinkové :) Dík za tip!

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)