úterý 3. listopadu 2020

Rozbalovačka (131)

Dorazil mi balíček, na který jsem se hodně těšila. Zajímá vás, které knihy v něm byly? 




Jako první tu mám, v poslední době hodně chválenou knihu, a to Návod na vraždu pro hodné holky. Musím říct, že na ní jsem hodně zvědavá a očekávání mám možná trošku vyšší, tak doufám, že mě nezklame. 

A jako další tu je Aplikace lásky. Myslím, že půjde o milou oddechovku, na kterou se také dost těším. Trochu se sice obávám, jestli to nebude na můj vkus až moc romantiky, ale téma knihy mě zaujalo a jsem zvědavá na samotné zpracování. Takže uvidíme, co na to řeknu po přečtení.

Znáte tyhle knihy?  


10 komentářů:

  1. Návod na vraždu... je skvělá kniha. Nedávno jsem ji četla a nemůžu jinak, než ji vychvalovat. :) O druhé knize jsem slyšela, ale nijak podrobně jsem ji neprohlížela.
    Užij si čtení. :) Budu se těšit na recenze obou knih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, užila jsem si čtení obou a můžu je doporučit :D

      Vymazat
  2. Jé, kočička u dárečku :D
    No dobrá, knížky jsou tady asi to hlavní, tak zkusím pozornost zaměřit na ně. :D Neznám ani jednu, ale na recenzi toho Návodu jsem velice zvědavá, tak doufám, že se jí tu dočkám a kniha nezklame. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám obě knížky přelouskané a určitě obě stojí za přečtení :)

      Vymazat
  3. Návod na vraždu pro hodné holky poslední dobou vidím všude a nakláním se pro to, že si je přečtu. Jsem zvědavá na tvůj názor. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji viděla úplně všude a to mě nakonec nalákalo :D

      Vymazat
  4. Žádnou z těchto knížek neznám, ale zaujal mě Návod na vraždu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím :D po všech těch kladných recenzích, co jsem na knihu viděla, mě zaujala knížka taky :D

      Vymazat
  5. Ešte som o nich nepočula, tá prvá znie nebezpečne ���� Som zvedavá čo o nich povieš, teším sa na tvoje recenzie.
    Mne pred pár dňami prišiel tiež balíček, ktorý veľmi potešil - bola v ňom knižka "A Royal Christmas" ��

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)