čtvrtek 19. listopadu 2020

Knižní shrnutí - září 2020

Za září jsem přelouskala tři zajímavé knížky, takže jsem se svým výsledkem docela spokojená. Sice neříkám, že by ty výsledky nemohly být lepší... ale na druhou stranu mohlo to být i horší, takže si radši nestěžuji. 


Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 928

Nejčtenější nakladatelství: Leda
  
 

Autor měsíce: Cambria Brockmanová, kniha Řekni mi všechno byla prostě paráda.

Kniha měsíce: Z aktuálního výběru vyberu jako knihu měsíce Řekni mi všechno. Určitě ji doporučuji k přečtení. 

Mužská postava měsíce: Kopčem z Lovců mamutů. Ten kluk je hrozně sympatický a nejde si ho neoblíbit.

Ženská postava měsíce: Tentokrát nebylo moc z čeho vybírat, ale někdo vyhrát musí, takže Malin z Řekni mi všechno. Líbilo se mi, jak si vždycky uměla všechno obhájit tak, že si vlastně myslela, že dělá dobrou věc. 

Záporák měsíce: V září jsem se žádného pořádného záporáka nedočkala, ale vyberu bratra Malin z Řekni mi všechno. Jak já toho kluka neměla při čtení ráda... 

Pár měsíce: Tentokrát tato kategorie zůstane prázdná, protože opravdu netuším, koho vybrat.  

Překvapení měsíce: Řekni mi všechno. Vůbec jsem nečekala, že mě ta kniha tak moc chytne. Sice byla místy trošku zdlouhavější, ale četla se fakt dobře.

Zklamání měsíce: Nerada to přiznávám, ale zklamáním pro mě byla kniha Lovci mamutů. Jako malá, jsem tu knížku zbožňovala, ale při letošním re-readingu jsem z ní už tak nadšená nebyla. Ne, že by se mi nelíbila, ale už to prostě nebylo ono.

Nejhezčí obálka měsíce: Asi Řekni mi všechno, ta obálka je prostě zajímavá.

Nejhorší obálka měsíce: Lovci mamutů. Přeci jenom ta obálka by mohla být o něco hezčí.

Nejsympatičtější postava měsíce: Kopčem z Lovců mamutů. Na něj prostě nedám dopustit.

Nejotravnější postava měsíce: Ruby z Řekni mi všechno. Nevím proč, ale ta holčina mi byla fakt nesympatická.

Jak se dařilo ve čtení vám? 

4 komentáře:

  1. Nečetla jsem ani jednu, ale Řekni mi všechno mě docela láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekni mi všechno se mi opravdu líbilo, můžu jedině doporučit :)

      Vymazat
  2. Ani jednu jsem nečetla, ale na Asi to skončím se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až to přečteš, tak dej vědět, co na knihu říkáš :) Ne každému se líbí :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)