úterý 29. června 2021

Knižní shrnutí - květen 2021

Po dlouhé pauze jsem zpět a snad teď budu mít i čas na něco jiného, než jen na práci a ty dva psí rošťáky. 


Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 1 053

Nejčtenější nakladatelství: Baronet
  
  

 
Autor měsíce: Tentokrát je to lehký výběr - Rick Yancey - Pátou vlnu zbožňuju. 

Kniha měsíce: Jak jinak, než Pátá vlna, pokračování je sice trošku slabší, ale stále stojí za přečtení.

Mužská postava měsíce: Evan z Páté vlny. Toho nejde nemilovat.   

Ženská postava měsíce: A tady už je výběr těžší... No, asi Eso z Páté vlny, ale jen kvůli jejím dovednostem. 

Záporák měsíce: Řezník z Páté vlny, občas se nestačíte divit, co všechno provádí. 

Pár měsíce: Gigi a Alec ze Shiny Broken Pieces. Řekla bych, že tihle dva se k sobě hodí. 

Překvapení měsíce: Pátá vlna. A to z toho důvodu, že jsem tuhle knihu četla už mockrát a stejně mě vždy překvapí, jak lehce se do ní začtu. 

Zklamání měsíce: Jednoznačně Křídla. Tuhle sérii jsem si koupila již před několika lety a teď jsem se dostala k tomu, že si ji přečtu, no a jsem zklamaná. Nic se v ní neděje, hlavní hrdinka je nesympatická... no prostě to není můj šálek kávy.

Nejhezčí obálka měsíce: Asi Křídla, i když jsou s Pátou vlnou tak trochu na stejno. 

Nejhorší obálka měsíce: Obálka Nekonečného moře se mi líbí nejméně.  

Nejsympatičtější postava měsíce: Evan z Páté vlny. On je tak roztomilý. 

Nejotravnější postava měsíce: Laurel z Křídel. Ta holka by se fakt měla probrat... 

6 komentářů:

  1. Já měla květen v podstatě bez knih. Nestíhala jsem a povedlo se mi přelouskat jen jednu knihu. Červen nebyl o moc lepší, ale teď mám v plánu se do toho pořádně opřít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se poslední dobou stává, že se vždy na nějaké knize zaseknu a jak se mi ji nechce číst, tak trvá třeba měsíc, než se dokopu k tomu, abych ji přečetla.
      Tak to máme na červenec podobné plány :D

      Vymazat
  2. hezké shrnutí :) ani jednu tedy neznám, ale mrknu po nich :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak to jsou pěkné kousky. :) Křídla mi připomněly svou obálkou jeden YA thriller, ale za boha si nevzpomenu na jméno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to nepomůžu, protože ta obálka mi nepřipomíná nic :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)