úterý 18. května 2021

Knižní shrnutí - duben 2021

Za duben jsem byla se čtením také celkem spokojená. Na knihy jsem měla celkem dobrou ruku, takže se četlo dobře :). 


Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 1 479

Nejčtenější nakladatelství: Slovart
  
   
 
   
 
Autor měsíce: Tentokrát to vůbec není lehké rozhodování, knihy se mi líbily, ale autor může vyhrát jen jeden. Nakonec tedy vyberu Megan Campisi, její styl psaní byl zajímavý.

Kniha měsíce: Shiny Broken Pieces. Kniha byla super, rozhodně doporučuji k přečtení. 

Mužská postava měsíce: Jacob z Města duchů. Na ducha byl děsně fajn.  

Ženská postava měsíce: Asi Cassidy z Města duchů. Jako postava nebyla nic moc, ale jako ženská hlavní hrdinka mě asi zaujala nejvíce. 

Záporák měsíce: Cassie z Shiny Broken Pieces, té holčině trošku přeskočilo.   

Pár měsíce: Gigi a Alec ze Shiny Broken Pieces. Řekla bych, že tihle dva se k sobě hodí. 

Překvapení měsíce: Strážce ztracených měst - Věčnoplamen. Nečekala jsem, že se mi tento díl bude až tak moc líbit. 

Zklamání měsíce: Město duchů nebylo vyloženě zklamání, ale byla to spíš takový průměr. Ostatní mnou čtené knihy byly prostě lepší. 

Nejhezčí obálka měsíce: Shiny Broken Pieces. Nevím proč, ale tahle obálka se mi líbí nejvíce. Prostě v jednoduchosti je krása. 

Nejhorší obálka měsíce: Město duchů. V porovnání s ostatními je taková nevýrazná. 

Nejsympatičtější postava měsíce: Jacob z Města duchů. To byla opravdu fajn postava. 

Nejotravnější postava měsíce: Přiznávám, ze začátku jsem měla hrozný problém s May z Pojídačky hříchů. Ta holčina mi lezla na nervy. 

Nakonec mi to nedá a musím se pochlubit - poslední dobou jsem nebyla příliš aktivní a má to jediný důvod. Nastěhoval se k nám nový obyvatel. Černý obřík je moje stálice a zlatý prcek si u nás momentálně zvyká. 
Tak, tímto chci ospravedlnit svoji neaktivitu, ale mnohem víc se chci pochlubit a zároveň mám radost, že si na sebe už kluci zvykli tak, že jsem je mohla vyfotit takhle blízko u sebe :). 

4 komentáře:

  1. Pěkné shrnutí, čteš jako o život :) Třeba na Pojídačku hříchů se zrovna chystám :) A máš krásné pejsky, jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, za květen to bude hodně slabé :( A Pojídačku hříchů doporučuji :). Děkuji.

      Vymazat
  2. Shiny Broken Pieces a samozřejmě i předchozí díl mám doma a doufám, že se k nim brzy dostanu. :)
    Pejskové jsou kouzelní, oba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se k nim dostaň brzo, to bylo super čtení :)
      Děkuji.

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)