pátek 27. listopadu 2015

Předzkouškový read-a-thon

Blíží se konec semestru (alespoň mně) a pomalu se blíží to období, kdy bych měla být zahrabaná jen a pouze v učení. Proto jsem se rozhodla uspořádat týdenní read-a-thon a být zahrabaná pouze v knihách. Přidáte se?







Read-a-thon začne od 30.11. (kdy jsem se chytře přihlásila na předtermín, takže tento víkend můžu proležet v učení) a končit bude 6.12. 23:59

Nevím jak budu stíhat čtení tento víkend, ale určitě něco rozečtu, takže během čtecího týdne bych ráda dočetla:

Pátou vlnu, pokud už ji nebudu mít přelouskanou. I když si myslím, že je velká pravděpodobnost, že ji už budu mít přečtenou... No, ale to uvidíme v pondělí. V případě, že bych už měla Pátou vlnu za sebou, tak bych ráda dočetla Vidořád, který se chystám číst hned poté, protože jsem na něj neskutečně zvědavá. Kostičas byl skvělý a prý je Vidořád ještě lepší... (Ehm, čuchám tu přehnaná očekávání z mé strany, tak snad nezklame).

Dále v pořadí jsou knihy, které bych ráda přečetla:
V průběhu příštího týdne by mi měly dorazit recenzní výtisky od Fragmentu s následujícími knihami:
1. Percy Jackson: Bitva o labyrint. Od Percyho jsem si dala chvilku oddych a teď se k němu s velkým očekáváním vracím. Z předchozích dílů vím, že se Percy čte velmi dobře, takže si myslím, že ho přelouskám rychle. Další kniha, do které se plánuji pustit (když dorazí) není nic jiného, než závěr trilogie Bavettových a to Zakázaná přitažlivost. Předchozí díly téhle série jsem přečetla během dvou dní, takže si opět věřím, že knihu v rámci read-a-thonu přečtu velmi rychle.
Třetí knihou od nakladatelství Fragment, do které se plánuji pustit během příštího týdne je Volání sirény - Prokletí. Na autorku M. Burdovou se chystám už nějaký ten pátek, tak jsem si řekla, že je konečně čas se podívat, jak píše. Názory na tuhle knihu jsou rozdílné, tak jsem zvědavá, kam se přikloním já.

To jsou knihy, které bych během týdne ráda přelouskala celé. A pokud se mi to podaří, ráda bych konečně rozečetla První hrob napravo. Na tuhle sérii si už hodně dlouho brousím zuby, tak snad se mi konečně poštěstí ušetřit trochu času, abych se do ní mohla pustit.


Ještě si stanovit jeden cíl v podobě přečtení minimálně 100 stránek denně, a když to dodržím, tak budu spokojená.

Takže rekapitulace v podobě stránek: 
Pátá vlna - 448 stránek
Vidořád - 519 stránek
Bitva o Labyrint - 384 stránek
Zakázaná přitažlivost - 304 stránek
Prokletí - 280 stránek
První hrob napravo - 352 stránek

PS: Spoléhám na to, že se přidáš, Ado :).






12 komentářů:

  1. Samé super knihy, prajem čo najviac prečítaných stránok :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju hodně úspěchu. Kromě prvních dvou jsem četla všechno, takže jsem moc zvědavá, co na knihy řekneš :) Ale bohužel se nezúčastním. Teď toho mám do školy tolik, že čtení vůbec nestíhám. Třetí díl "hrobové série" čtu už víc jak týden a ještě nejsem ani v polovině, protože na něj nemám čas :( A to mám na cestě několik dalších recenzáků, takže nevím, kdy to budu všechno číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky :D Ach jo, na tebe jsem spoléhala :D Jinak to naprosto chápu, já teď proležela celý víkend v učení a jsem ráda, že už mám tu zkoušku za sebou a můžu se vrátit ke knihám :D. Jej, tak přeji pěkné čtení a abys ji během tohoto týdne dočetla :D

      Vymazat
  3. Ami: Jééé, Pátou vlnu si chci hrozně moc přečíst! Takže doufám, že to stihnu ještě před filmem, ale to snad jo, protože ten trailer je úplně dokonalý :3
    Přeju hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad Pátou vlnou rozhodně neváhej :D Souhlas, já už si trailer pouštěla několikrát a nemůžu se na něj vynadívat :D

      Vymazat
  4. Hodně štěstí, já budu mít bohužel na čtení čas až po zkouškách...

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý nápad! :-). Doufám, že stihneš přečíst všechno, co máš v plánu. Zapojila bych se, ale jelikož se zkouškové blíží, nemám tolik času :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D No, moc růžově to nevidím, ale proč se nepokusit? :D Chápu :D

      Vymazat
  6. ráda bych se zúčastnila, ale já už musím být zahrabaná v učení teď. Zápočtové písemky příští týden volají ze všech předmětů :/
    Ale snad tobě se toho podaří přečíst co nejvíce ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám naštěstí většinu zápočtů za sebou, jenom mi jeden zbývá příští čtvrtek a je to všechno... tedy, kromě zkoušek :D
      Jej, tak přeji hodně štěstí a pěkné učení :D.
      Děkuji.

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)