úterý 13. září 2016

Audioknihy a e-knihy (1)

Tak jsem se rozhodla, že vám budu ukazovat i audioknihy a e-knihy, které mi přijdou k recenzi, přeci jenom pro mě mají stejnou hodnotu jako ty tištěné, tak si zaslouží stejnou propagaci.
No a tuhle novou rubriku začneme recenzní e-knihou od Mystery Pressu, kterému tímto mockrát děkuji.






Jelikož mě nenapadlo nic jiného, než začít fotit, když se setmí, tak je ta fotka taková všelijaká, ale že se jedná o Hluboký hrob asi poznáte všichni.
Přiznám se, že jsem první díl nečetla, ale prý se to dá číst jako samostatná kniha, takže jsem zvědavá, co z toho nakonec vyleze. Ale je to hodně vychvalované, tak snad se mi to bude líbit.

Znáte/četli jste? 

8 komentářů:

  1. Také mi přistála ve čtečce :) Doufám, že se k ní ještě tento týden dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu už jsem párkrát zahlédla, ale moc jsem si nezjišťovala, o čem je. Takže se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu nepoznám, ale verím, že sa ti bude páčiť. Teším sa na tvoje dojmy v recenzii :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)