sobota 8. prosince 2018

Rozbalovačka (107)

Dorazil mi další balíček, na který jsem se opravdu těšila.

Loď


Do knihovny mi přistála nová kniha, tentokrát z produkce nakladatelství Epocha. Musím říct, že mě tento příběh nalákal hlavně svojí anotací. Ale vzhledem k tomu, že už jsem se stihla pustit do čtení, musím přiznat, že mé nadšení celkem rychle opadlo.
Není to přesně to, co jsem čekala a doufám, že se mi brzy podaří začíst, jsem už za půlkou a ještě jsem si příběh nezačala užívat. Víc prozradím, až budu mít dočteno :).

Znáte tuhle knihu? 


8 komentářů:

  1. Knihu tedy vidím poprvé a snad tě ještě příjemně překvapí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mám dočteno a musím říct, že to nebyl zrovna můj šálek kávy :(

      Vymazat
  2. Knihu už jsem viděla u nás v knihkupectví a celkem mě láká....ta anotace je hodně dobrá. Možná neodolám a rezervuji ji místo u mě na poličce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anotace je výborná, ale celkově mě to docela zklamalo. Ale každému se líbí něco jiného, takže je možné, že Tebe kniha uchvátí :)

      Vymazat
  3. Knihu zatím neznám. :)

    U mě na blogu právě probíhá soutěž o dvě knihy, tak se zapoj. :)
    Woodnote

    OdpovědětVymazat
  4. Knížku taky vidím poprvé :) Obálka pěkná, ale radši ještě si počkám na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moudré, vzhledem k tomu, že většinou máme podobné názory :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)