neděle 16. prosince 2018

Rozbalovačka (108)

Další knížka přistála v mé knihovně. Chcete vědět jaká?

Výsledek obrázku pro temnota: Kiersten White


Jakmile má knížka na databázi knih modré hodnocení, začínám se trochu obávat. A ani Temnota není výjimkou. Ale už jsem stihla přečíst cca 100 stránek a s radostí můžu oznámit, že to není nijak špatné čtení. Netradiční hlavní hrdinové a zajímavá atmosféra, to je přesně to, co jsem teď ke čtení potřebovala. Tak doufám, že mé nadšení vydrží po zbytek knihy.

Znáte tuhle knihu? 

6 komentářů:

  1. Na knihu jsem tedy zatím slyšela jen samé dobré ohlasy. Tak jsem zvědavá i na tvůj. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě viděla spíš ty nespokojené :D proto jsem se knihy trochu bála, ale nakonec se ukázalo, že to bylo příjemné překvapení :)

      Vymazat
  2. Na knížce mi na první pohled zaujala nádherná obálka. :) Souhlasím s komentářem nade mnou, že ohlasy jsou velmi rozporuplné, tak schválně co na ni řekneš. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec se mi docela líbila :D I když tam jsou trošku netradiční hrdinové :D

      Vymazat
  3. O téhle knize už jsem snad xkrát přemýšlela, ale pořád mě od ní něco odrazovalo. :D Počkám si na tvůj názor a pak se rozhodnu, protože zatím na ní slyším rozporuplné reakce.

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)