úterý 12. února 2019

Rozbalovačka (111)

Na stůl mi přistál další balíček, tentokrát se jednalo o recenzní výtisky od eshopu Megaknihy.


King


Jako první to je novinka, o které jste už pravděpodobně slyšeli, protože o ní mluví každý druhý. A ano, je to King. A prozradím vám i to, že jsem ho dokonce už i stihla přelouskat a není to úplně špatné čtení. Recenze již brzy.

Zlatá klec

Druhou knihou je také novinka, a to Zlatá klec. Na tuhle knihu jsem hodně zvědavá, i když jsem slyšela, že je hodně popisná, tak se trošku začínám bát, ale snad to nebude tak hrozné. Ale každopádně, obálka je dokonalá.


Znáte tyhle knihu? 

4 komentáře:

  1. ta Zlata klec by me taky zajimala, pockam si na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze by měla být brzy, když to dobře půjde, tak zítra :D

      Vymazat
  2. O obou jsem slyšela, a tedy jsem zvědavá na tvou recenzi ohledně Kinga. Už jsem na něj slyšela jak pozitivní, tak i negativní názory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Kinga četla už v aj a nebylo to úplně špatné čtení :D Doporučuji vyzkoušet, pokud nejsi vyloženě odpůrce erotických románů :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)