pondělí 18. února 2019

Rozbalovačka (112)

Dnes tu pro vás mám další přírůstek do mé knihovny. Jedná se o velmi známou knihu, které právě vyšlo nové vydání v nakladatelství Leda.






Nebezpečné známosti

Abych pravdu řekla, docela jsem se téhle knihy obávala, přeci jenom to nepatří do skupiny čtení, které běžně louskám. Ale nakonec jsem se nechala zlákat kladným hodnocením a pocitem, že bych si přeci jenom měla tuhle knihu přečíst.
A jaký mám názor teď? Jsem zhruba na straně 100 a jsem mile překvapená tím, že jsem se snadno začetla a ještě navíc se i dobře bavím. Více prozradím v recenzi po dočtení.

Znáte tuhle knihu? 

2 komentáře:

  1. Tuto knihu si chci přečíst, a fakt doufám, že se k ní brzy dostanu. Což bych jí mohla dát trochu i přednost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si na ní čas najdi, já se u ní docela dost bavím :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)