neděle 3. února 2019

Knižní chvástačka - prosinec 2018

Sice jsem o měsíc pozadu, protože se teprve chlubím prosincovými přírůstky, ale přeci vás o ty knihy neochudím, že? Třeba si mezi nimi vyberete něco, co si budete chtít přečíst. 








Loď

Novým přírůstkem v mé knihovně se stala novinka českého autora Loď. Knihu už mám za sebou a usilovně pracuji na recenzi, ale bohužel musím říct, že to nebyl zrovna můj šálek kávy. A abych pravdu řekla, začínám o sobě trošku pochybovat, protože třeba na Databázi knih je Loď zatím hodnocená pozitivně... No, já ji tak úplně neocenila.

Spad

Do knih Franiška Kotlety se chystám pustit již dlouho. Proto, když jsem zahlédla tuhle knihu v akci, neváhala jsem a koupila ji. A jsem na ní hodně zvědavá. Pokud jste ji četli, podělte se o názor do komentů.

Temnota

Temnota - hodně diskutovaná kniha. Většinou je její hodnocení takové, že si ji buď zamilujete nebo už víckrát nevezmete do ruky. Já naštěstí patřím do první skupiny a rozhodně se těším na další díl. Takže za mě - doporučuji k přečtení.

Síla ohně

A posledním přírůstkem byla Síla ohně. Jsem zhruba v polovině knihy a zatím nemám tak úplně vytvořený názor. Mám v plánu ji dnes dočíst, tak snad se to podaří a budu vědět, co o příběhu říct.

A co jste ukořistili vy? 

12 komentářů:

  1. Já jsme strašně zvědavá na Temnotu, mám ji doma už pár neděl v originále, tak jsem zvědavá, k jaké skupině se nakonec přidám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do ní pusť, já ji přečetla jedním dechem :D

      Vymazat
  2. Z výše zmíněných mě zaujala akorát ta "Temnota" i když nad ní stále váhám. :D

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Temnota se mi také líbila už se těším na pokračování. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si brúsim zuby na Silu ohňa, ale ktovie kedy sa k nej dostanem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji stihla přelouskat a nebylo to špatné čtení :)

      Vymazat
  5. Pěkné nové kousky :) Taky mám zálusk na Temnotu a Sílu ohně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Tak to přeji, ať se k nim brzy dostaneš :)

      Vymazat
  6. Já mám též chuť vyzkoušet knihy od Kotlety, tak snad se k nim též dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce, ať se ti dostanou brzy do rukou. Já na Kotletu slyšela tolik chvály, že mi to prostě nedalo :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)