úterý 23. července 2019

Knižní shrnutí - červen 2019

Stále doháním resty. I když si myslím, že se konečně začíná blýskat na lepší časy a já tu knižní sféru opět začnu alespoň trošku stíhat. Tak držte palce a teď už se jdeme mrknout, co jsem stihla v červnu - spoiler: jsem ostuda, moc toho nebylo.


Počet přečtených knih: 1

Celkový počet přečtených stránek: 432

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo

Jsem holka. Co s tím?


Už dlouho se mi nepodařilo přečíst pouze jednu knihu za měsíc... takže shrnutí měsíce moc nemá cenu dělat (ale přesto se o to alespoň částečně pokusím) a v průběhu července se snad polepším :).

Autor měsíce: ---

Kniha měsíce: ---

Mužská postava měsíce: Will, nechápu, proč ho tam holky nemají rády.

Ženská postava měsíce: Ehm, asi Evie. Nebyl zrovna dvakrát velký výběr.

Záporák měsíce: ---

Pár měsíce: ---

Překvapení měsíce: ---

Zklamání měsíce: ---

Nejhezčí obálka měsíce: ---

Nejhorší obálka měsíce: ---

Nejsympatičtější postava měsíce: Opět v této kategorii vyhrává Will.

Nejotravnější postava měsíce: A zde na plné čáře vyhrává hlavní hrdinka Lottie, tady v tomto díle se mi opravdu zprotivila.

Jak se dařilo vám? 

8 komentářů:

  1. Já jsem na tom stejně. V červnu jedna přečtená kniha :(

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě, co mám prázdniny, čekala jsem, že přečtu větší počet knih. Spíše se mi to změnilo, přečtu teď mnohem méně knih než během školy. :D

    OdpovědětVymazat
  3. I já jsem poslední dobou měla problém s časem a to se na čtení podepsalo. Stejně jako ty vkládám do prázdninových měsíců velké naděje, co se přečtených knih týče. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už se bohužel prázdninové měsíce moc netýkají, ale přesto v ně vkládám důvěru, tak snad to dopadne :D

      Vymazat
  4. Tahle knížka byla skvělá, líbila se mi i přes neztotožnění se s hlavní hrdinkou. Celou sérii i autorku jsem si oblíbila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nejvíc líbil první díl, ale souhlasím, že to nebyla vůbec špatná série :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)