pátek 5. července 2019

Knižní shrnutí - květen 2019

Sice opožděně, ale přece... ale musím přiznat, že ani květen, co se týče čtení, se mi moc nepodařil a s časem to je čím dál horší, ale stále pevně doufám, že se to snad brzy spraví a naskytne se mi více volných chvilek.


Počet přečtených knih: 2

Celkový počet přečtených stránek: 696

Nejčtenější nakladatelství: Knižní klub, Slovart

Město z kostíPsí poslání


Autor měsíce: W. Bruce Cameron. Psí poslání je opravu zajímavou knihou, kterou by si měl přečíst každý pejskař. (Jen ji asi nečtěte, než půjdete do práce, protože mě jen tak nějaká kniha nerozbrečí, ale tady se přiznám, že při odchodu do práce jsem měla slzy na krajíčku)

Kniha měsíce: Psí poslání!

Mužská postava měsíce: Ethan z Psího poslání, ten byl fajn.

Ženská postava měsíce: Hm, těžká otázka. Nikdo mě tentokrát vyloženě nezaujal. Ale pokud bych měla přeci jenom někoho vybrat, tak asi Isabela z Města z kostí.

Záporák měsíce: Uf, tak tady je také těžké někoho vybrat. Protože tentokrát mi nikdo jako hlavní záporák do oka nepadl. Ale nakonec vyberu jednu osobu z Města z kostí, kterou nemohu jmenovat, abych nespoilerovala, ale po přečtení asi budete vědět, koho myslím, protože na první pohled jako záporák nevypadá.

Pár měsíce: Zde opravdu nemohu nikoho vybrat, protože tento měsíc jsem nenarazila na jediný pár, který by stál za to, aby vyhrál.

Překvapení měsíce: Psí poslání. Uznávám, že po shlédnutí filmu jsem čekala, že se mi kniha bude líbit, ale přeci jenom se tam našly další momenty, které mě mile překvapily.

Zklamání měsíce: Bohužel musím říct, že mě zklamala kniha Města z kostí. Kdysi jsem ji četla a byla jsem docela nadšená, ale druhé čtení již nebylo takové.

Nejhezčí obálka měsíce: Ach jo, těžký výběr. Líbí se mi obě obálky, ale pes je pes, takže vyhrává Psí poslání.

Nejhorší obálka měsíce: Nic jiného na výběr nemám, takže Město z kostí.

Nejsympatičtější postava měsíce: Bailey z Psího poslání. Já jsem velký fanoušek psů, takže jsem ani jinak vybrat nemohla.

Nejotravnější postava měsíce: Clary z Města z kostí. Otravnější hlavní hrdinku najdete jenom těžko.

Jak se dařilo vám? 

2 komentáře:

  1. "Psí poslání" jsem také četla a byla jsem z něj opravdu nadšená! :) I film se mi líbil, i když byl trochu slabší.. :D

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, akorát jsem viděla film a až potom četla knihu, takže jsem věděla do čeho jdu. Ale i tak se mi kniha líbila :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)