čtvrtek 3. října 2019

Knižní shrnutí - září 2019

Září je za námi a já se konečně zase jednou můžu pochlubit přečtením většího množství knih, než za poslední měsíce. Tak snad mi to vydrží i do října.

Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 1 396

Nejčtenější nakladatelství: Fantom Print

Kardamontova šachovniceKrutý princ (The Folk of the Air, #1)Deset malých nadechnutí (Ten Tiny Breaths, #1)Výsledek obrázku pro hrad fantomů

Autor měsíce: Sice jsem přečetla celkem dost knih, ale autorů bylo málo. Přesto zvolím V. Mahaněnka. Jeho styl psaní je hodně poutavý a dost mě bavil.

Kniha měsíce: Zde je těžký výběr, ale asi vyberu Krutého prince, kvůli jednomu velkému zvratu, ale neprozradím kterému.

Mužská postava měsíce: Plinto z Cesty šamana. On je hrozný sympaťák a nejde si ho neoblíbit.

Ženská postava měsíce: Nejvíce mě zaujala asi Puma z Krutého prince. Je to taková správná drsňačka, i když v knize neměla moc prostoru.

Záporák měsíce: Tento měsíc je nominovaných opravdu hodně, ale obávám se, že kvůli spoilerům nesmím odhalit o koho jde. Ale rozhodně vévodí záporáci z Krutého prince a Karmadontovy šachovnice.

Pár měsíce: Je tu jeden pár z Krutého prince, který by se mi líbil pohromadě. Jedná se o Jude a Cardana. Byla by to taková dobře destruktivní dvojice.

Překvapení měsíce: Krutý princ! S autorkou Holly Black jsem zatím moc dobrých zkušeností neměla. Lépe řečeno, nikdy mě její knihy neokouzlily tak, jako moje okolí, proto jsem byla mile překvapená, když se mi Krutý princ docela líbil.

Zklamání měsíce: Tady se mi těžce vybírá, protože každá kniha v sobě měla něco, co se mi líbilo, takže vyloženě zklamaná jsem nebyla z ničeho. Možná tak ze zakončení Karmadontovy šachovnice, protože ty zvraty tam pro mě nebyly zase takovým překvapením, ale spíš jsem to čekala.  

Nejhezčí obálka měsíce: Hrad fantomů se mi dost líbí. Prostě jsem na ty draky, to nezapřu.

Nejhorší obálka měsíce: Žádná není vyloženě škaredá, proto se mi opět těžko vybírá. Ale asi zvolím Deset malých nadechnutí.

Nejsympatičtější postava měsíce: Draco! Prostě drak, toho nejde nemilovat.

Nejotravnější postava měsíce: A zde vyhrává na plné čáře Jude z Krutého prince. Nějak jsem jí nepřišla na chuť a v knize mě spíš otravovala. O to hůř, když se jedná o hlavní hrdinku.

Jak se dařilo ve čtení vám? 

8 komentářů:

  1. Krutého prince mám na svém seznamu, ale ještě jsem se k němu nedostala.

    OdpovědětVymazat
  2. Z týchto kníh som čítala iba Krutého princa, je to dobrá kniha a teším sa na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podlý král je možná o chlup lepší, alespoň, co se závěru týče :)

      Vymazat
  3. Jediné, co jsem četla, bylo Deset malých nadechnutí. A pamatuji si, že se mi kniha hodně líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deset malých nadechnutí nebylo špatné čtení, ale výhrady jsem k tomu měla :D

      Vymazat
  4. Pěkné shrnutí. :) Láká mě hlavně Krutý princ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě si Krutého prince přečti, není to špatné čtení :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)