sobota 26. října 2019

Rozbalovačka (117)

Tenhle balíček mi sice přišel už před nějakým časem, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych se s ním pochlubila.







Výsledek obrázku pro kirke

Jedná se o horkou novinku Kirké od nakladatelství Slovart. Zatím jsem asi v polovině a vůbec se nejedná o špatné čtení. Mám ji v plánu dnes dočíst, takže recenze by mohla být také brzy. Každopádně už teď můžu prozradit, že každý milovník řecké mytologie, by se měl do knihy pustit.

Znáte ji?  

8 komentářů:

  1. docela mě zaujala a na živo má super obálku... Tak uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně ji chci zkusit, přece jen řeckou mytologii zbožňuji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O knihe som už počula a vyzerá naozaj super :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ke knize gratuluju a musím konstatovat, že vypadá opravdu dost dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Já řeckou mytologii zbožňuji, tak jsem se těšila, až se do ní pustím :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)