sobota 2. listopadu 2019

Knižní shrnutí - říjen 2019

Listopad je tu a spolu s ním i sychravé počasí, které mě snad donutí zapadnout s knížkou pod peřinu a konečně dočíst veškeré resty. Vidíte to stejně jako já?

Počet přečtených knih: 2

Celkový počet přečtených stránek: 716

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, Fantom Print

Podlý král (The Folk of the Air, #2)Šamanova pomsta

Autor měsíce: Je to to velké rozhodování. Co se týče aktuálních mnou přečtených knih, tak obě byly povedené, proto se těžko vybírá. Ale když vezmu autory celkově, tak mi převážně vyhovují víc díla V. Mahaněnka, proto je vítězem on.

Kniha měsíce: Knihou měsíce se stává Podlý král, protože to bylo opět milé překvapení, které mohu doporučovat k přečtení.

Mužská postava měsíce: Plinto z Šamanovy pomsty. Vychvaluji ho pokaždé a ani teď nebude žádná výjimka.

Ženská postava měsíce: Zde je to trošku těžší, jelikož mě ani jedna hrdinka vyloženě nezaujala, ale někoho vybrat musím, takže stejně jako minulý měsíc i teď vyhrává Puma z Podlého krále.

Záporák měsíce: Tady nemůžu moc prozrazovat, ale - nejedná se tak úplně o záporáka, ale v závěru Podlého krále provede fakt povedený zvrat a díky tomu si vysloužil výhru v této kategorii. Po přečtení knihy určitě pochopíte o kom mluvím.

Pár měsíce: Jude a Cardan z Podlého krále. Mně se ti dva spolu prostě líbí.

Překvapení měsíce: Jak už jsem zmínila, bylo pro mě překvapením, že se mi líbil Podlý král, proto volím tento příběh.

Zklamání měsíce: Šamanova pomsta rozhodně zklamání nebylo, ale nezbývá mi žádná jiná knížka, kterou bych mohla vybrat.

Nejhezčí obálka měsíce: Rozhodně Podlý král, ta obálka je prostě dokonalá.

Nejhorší obálka měsíce: Opět není z čeho vybírat, takže Šamanova pomsta.

Nejsympatičtější postava měsíce: Draco z Šamanovy pomsty! Říkám to pořád a řeknu to i teď, ten dráček je prostě dokonalý.

Nejotravnější postava měsíce: Opět se hlavní hvězdou měsíce stává otravná Jude z Podlého krále, která mi vůbec k srdci nepřirostla. Jako postava mi je velmi nesympatická.

Jak se dařilo ve čtení vám? 

8 komentářů:

  1. dvě zajímavé knihy, taky mám na seznamu ke čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na obojí se chystám a od obou knih očekávám opravdu hodně, protože předchozí díly byli luxusní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč, taky jsem se na ně těšila a teď to tak mám i s pokračováním :D

      Vymazat
  3. Podlého krále mám na senzamu, tak se k němu snad brzy dostanu. :) Přeju krásné listopadové čtení, a ať se ti podaří přečíst všechny resty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Podlého krále moc dlouho neodkládej, musím se přiznat, že mě tahle série mile překvapila :D

      Vymazat
  4. Ani jednu jsem nečetla, ale Cestu Šamana už mám delší dobu v plánu, tak snad se k němu brzy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)