sobota 19. října 2019

Měsíční chvástačka - září 2019

Trošku se zpožděním přidávám další chvástačku. Tentokrát se můžu pochlubit dvěma skvělými kousky, které jsem již stihla přelouskat. 





Podlý král

Jako první tu mám pokračování Krutého prince. Podlý král rozhodně dokázal v lecčem překvapit. Recenze bude již brzy, proto nebudu nic moc prozrazovat, snad jen to, že čtení této série moc dlouho neodkládejte.

Šamanova pomsta

Druhou knížkou je pokračování Cesty šamana, která dle mého názoru také rozhodně stojí za přečtení. Jedná se o příjemnou oddychovku, která rozhodně pobaví. Recenze také bude brzy.

A co jste ukořistili vy? 

6 komentářů:

  1. Já také za září zvládla knížky dvě.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nové kousky :) Poslendí díl Cesty šamana jednoduše musím mít a na Podlého krále se taky extrémně těším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Přesně moje řeč s tou Cestou šamana, to je prostě nutnost :D a že se těšíš na Podlého krále, se vůbec nedivím :D. Po jeho přečtení se určitě budeš zase těšit na pokračování :D

      Vymazat
  3. To jsou moc hezké kousky. :) Já jsem za září ukořistila Město duší. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)