pondělí 3. února 2020

Rozbalovačka (120)

Dorazil mi balíček! A tentokrát musím říct, že se opravdu vyvedl, protože ty obálky jsou prostě dokonalé.







Caragova proměnaMěsto přeživších

Balíček dorazil z Knihcentra a já jsem z něho absolutně nadšená. Do rukou se mi dostal v sobotu, kdy jsem začala číst Woodwalkera a v neděli ho dočetla (můžete si udělat obrázek o tom, jak je čtivý :D) No a z Evoluce jsem už zvládla první čtyři kapitoly, tak si myslím, že na obě recenze se můžete těšit již brzy.

Znáte je?  

12 komentářů:

  1. Tieto knihy nepoznám, ale obálky vyzerajú naozaj krásne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Woodwalkera jsem jednu dobu viděla všude a jednou bych si ho taky chtěla přečíst, ta obálka je moc povedená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě úplně minula, a pak jsem zahlédla obálku a řekla si, že tohle si chci přečíst :D

      Vymazat
  3. Knihy neznám,ale teda obálky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy znám, ale Woodwalkera ani nemám chuť číst. Nějak mě moc nezaujal. Ale po Evoluci už delší dobu pokukuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nezjišťovala o čem je, neměla jsem žádná očekávání a musím říct, že to nebylo úplně špatné :) A Evoluci mám teď rozečtenou a zatím mám trošku smíšené pocity :D

      Vymazat
  5. Ke knihám gratuluju. Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obe vypadaji moc pekne, at se libi :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)