pondělí 28. prosince 2015

130 knih

Vím, že jsme již výzvu pokořily, ale tak nějak se mi zalíbilo zapisovat si přečtené knihy, takže tohle berte jako takové neoficiální pokračováni :).





121. J. D. Rinehart - Koruna tří: Prokletý král (přečetla Elis) - recenze ZDE

122. Kent Messum - Návnada (přečetla Elis) - recenze ZDE

123. James Patterson - Smečka (přečetla Elis) - recenze ZDE

124. Rick Yancey - Pátá vlna (přečetla Elis) - recenze ZDE

125. Rick Riordan - Bitva o labyrint (přečetla Elis) - recenze ZDE

126. Kateřina Petrusová - Zakázaná přitažlivost (přečetla Elis) - recenze ZDE

127. Samanta Shannon - Vidořád (přečetla Elis) - recenze ZDE

128. Michaela Burdová - Volání sirény (přečetla Elis) - recenze ZDE

129. Darynda Jones - První hrob napravo (přečetla Elis) - recenze ZDE

130. Victoria Aveyard - Rudá královna (přečetla Elis) - recenze ZDE

A co vy, pokořili jste už také svoji výzvu? 

6 komentářů:

  1. Jsi fakt hustá Eli :) Jsem docela zvědavá, kolik si jich určíš na rok 2016. Asi strop, ne? :D Jinak Marťa už nečte? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťa čte :D ale jsem ráda, když si po práci zvládnu přečíst 5 stránek a neusnu u toho :D o to horší je to s psaním recenzí, to už vážně nedávám... takže jsem Elišce řekla, aby mě ze seznamů přečtených knih moje vymazala... Vím, je to fakt hrozný a strašně mě to štve, ale zatím to s novou prací opravdu nedokážu skloubit. Když jsem konečně doma a mám volno, raději se jdu projít nebo se kouknu na nějaký film s rodinou než abych seděla u pc a snažila se napsat recenzi, která v mém podání stejně není žádná sláva...
      Všem se moc omlouvám a doufám, že se to časem zlepší a já zase budu Elišce s blogem pomáhat...

      Vymazat
    2. Klídek Marti ;) Však to nevadí, všichni to chápeme. O nedostatku času taky něco vím.

      Vymazat
    3. Díky :D Na příští rok si dám asi 160, ale obávám se, že to nedám :D ale aspoň to bude pořádná výzva :D

      Vymazat
  2. Skvelý počet! Ja som svoj stanovený cieľ tiež prekonala, ale momentálne som iba na 75. knihe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji k pokoření výzvy :D A 75. je také pěkný počet :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)