středa 29. června 2016

Rozbalovačka (68)

Dnes tu mám další balíček, který mi  nedávno dorazil. Na knihu jsem dost zvědavá, tak snad se mi bude líbit.



Už je to nějaký ten pátek, co jsem četla první díl. Abych pravdu řekla, zrovna odvařená jsem z něho nebyla, ale pokračování je prý lepší, tak si snad spravím dojem. 

Co vy, četli jste nebo se chystáte? 

18 komentářů:

  1. První díl jsem kdysi dostala, ale hned jsem ho přeposlala sestřence po všech těch negativních recenzích :D Myslím, že na tohle jsem stará :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já první díl přelouskala, ale zrovna nadšená jsem z něho nebyla :D Snad dvojka bude lepší :D

      Vymazat
  2. Já bych ráda oba díly zkusila i když vím, že je spoustu negativních recenzí. Jsem na obě moc zvědavá. :)
    Reading With Lucy/Cooking With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej a uvidíš, každému se líbí něco jiného, bohužel já zrovna nadšená nebyla :D Tak jsem zvědavá na dvojku :D

      Vymazat
  3. Ani som nevedela, že je aj druhý diel :D Tak som zasa o niečo múdrejšia :D Každopádne prajem príjemné čítanie, ja som nečítala ani jednotku a nejako sa na to zatiaľ nechystám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mně taky nějak uteklo jeho vydání :D Já už za sebou jedničku mám :D

      Vymazat
  4. Na knihy jsem nečetla nijak pozitivní recenze, takže s nimi asi čas ztrácet nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já koukala na Databázi a tam má ta dvojka docela pěkné hodnocení, tak jsem zvědavá :D

      Vymazat
  5. Popravdě mě tahle knížka nijak neláká... ale jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Girl Online sice znám, ale upřímně řečeno mě tohle čtení nikdy moc nelákalo...

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla zvědavá na první díl a ten nebyl nic moc, tak zkusím i dvojku :D

      Vymazat
  7. Zrovna na ni také čekám, tak uvidím kdy mi dorazí. :)
    První díl se mi líbil, a tak jsem zvědavá jak mě zaujme ten druhý:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji, aby se ti líbila :) Mně bohužel první díl nijak zvlášť neokouzlil :)

      Vymazat
  8. vim, ze hodne lidi na jednicku nadavalo, ale me to nejak sedlo, potrebovala jsem tehdy oddechovku, takze za me spokojenost, i kdyz to byla kravina. na dvojku se tudiz taky chystam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na jedničku vyloženě nenadávala, jenom jsem četla mnohem lepší knihy :D Na dvojku jsem ale docela zvědavá :D

      Vymazat
  9. Zprvu mě Girl Online velmi lákala, ale už jsem od toho jaksi upustila :D
    Každopádně přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)