sobota 2. září 2017

Knižní shrnutí - srpen 2017

Pomalu se zase dostávám do svého čtecího tempa, tak držte palce, ať mi to vydrží. 

Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 922

Nejčtenější nakladatelství: Leda, Fragment, Egmont


Autor měsíce: Autorem měsíce je Marissa Meyer, od ní bych přečetla úplně všechno.

Kniha měsíce: Asi V mlze. Ta kniha byla tak báječně zamotaná, že by si ji měl přečíst snad každý.

Mužská postava měsíce: Šprým z Bez srdce. To je parádní sympaťák.

Ženská postava měsíce: Tady mě nikdo nenapadá, ale pokud opravdu musím někoho vybrat, tak asi tu služku z Bez srdce, měla dobré úmysly.

Záporák měsíce: Záporákem měsíce vyberu toho, kdo za vším stojí v knize Stačí jen chtít.

Pár měsíce: Kaylee a Bryan ze Stačí jen chtít, to byla správná dvojka.

Překvapení měsíce: Překvapením měsíce byla rozhodně kniha V mlze. Ze začátku jsem si myslela, že to bude hrozné, ale nakonec jsem se nemohla odtrhnout.

Zklamání měsíce: Jednoznačně Bez srdce. Knihy této autorky zbožňuji, ale tohle se podle mě moc nepovedlo. Měsíční kroniky byly mnohem lepší (ale ne, že by Bez srdce bylo úplně hrozné čtení, to zase ne, jen mi moc kniha nesedla).

Nejhezčí obálka měsíce: Bez srdce. Obálka je parádní.

Nejhorší obálka měsíce: Asi V mlze. Nelíbí se mi tam ta postava.

Nejsympatičtější postava měsíce: Havran z Bez srdce. Ten mě bavil od začátku do konce.

Nejotravnější postava měsíce: Hlavní hrdinka z knihy V mlze. Tu máte chuť něčím praštit po palici.

Co pěkného jste četli vy? 

6 komentářů:

  1. Já četla Papírovou princeznu a byla jsem nadšená. :) Z knihy Bez srdce mám taktéž rozporuplné pocity, čekala jsem lepší příběh - na autorku jsem slýchala jen chválu, ale kniha mě moc nebavila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Papírovou princeznu se teprve chystám, slyšela jsem celkem nadšené ohlasy, takže se docela těším :) A s Bez srdce souhlasím.

      Vymazat
  2. Pěkné čtecí skóre a výběr knih :) Četla jsem jen Stačí jen chtít a ta mě bavila, jen mi až moc připomíná Nerve :) A na Bez srdce se právě chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tedy v Mlze vůbec nelíbilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla dost zmatená ze začátku, ale pak jsem se nemohla odtrhnout :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)