pondělí 11. května 2020

Knižní shrnutí - březen 2020

A opět nestíhám vůbec nic z toho, co jsem si předsevzala, takže snad to doženu tento měsíc. Dnes tu pro vás mám opožděné shrnutí března.

Počet přečtených knih: 2

Celkový počet přečtených stránek: 717

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, Fantom Print

První konec (První konec, #1)Válka klanů (Cesta šamana #7)

Autor měsíce: Těžké rozhodování, obě knížky se mi tentokrát líbily stejně, ale pokud rozhoduji z dlouhodobějšího hlediska, kterého autora mám asi radši, tak to bude V. Mahaněnho.

Kniha měsíce: I zde vyberu Válku klanů, protože Mahan má prostě fajn smysl pro humor.

Mužská postava měsíce: Plinto z Války klanů. Na tuhle postavu prostě nedám dopustit.

Ženská postava měsíce: Hm, opět těžký výběr, protože mě žádná z ženských postav vyloženě nezaujala. Ale asi vyberu Katherine z Prvního konce.

Záporák měsíce: Že bych tento měsíc narazila na záporáka, kterého bych fakt považovala za Záporáka s velkým Z, to úplně říct nemůžu, ale vyberu jako vítěze První konec a tu společnost z budoucnosti, u které si zrovna nevzpomínám na název.

Pár měsíce: Katherine a Matthew z Prvního konce. Hlavně proto, že nám je autorka neustále cpe jako pár.

Překvapení měsíce: Zde musím vybrat První konec, protože i když se jednalo o průměrné čtení, tak se to četlo celkem dobře.

Zklamání měsíce: A zde "vyhrává" Válka klanů, trošku mě o zklamalo, protože prvním dílům se tento díl nevyrovná.

Nejhezčí obálka měsíce: První konec. Ta obálka mi připadá hrozně zajímavá.

Nejhorší obálka měsíce: Válka klanů také není špatná, ale vzhledem k tomu, že nic jiného na výběr nemám, musím zvolit tuhle.

Nejsympatičtější postava měsíce: Draco z Války klanů. Kdo by tomuhle drakovi mohl odolat?

Nejotravnější postava měsíce: Anastarie z Války klanů, tahle postava mi každým dílem lezla na nervy víc a víc.

Jak se dařilo ve čtení vám? 

6 komentářů:

  1. Vidíš to, jsi mi připomněla, že jsem kdysi chtěla přečíst První konec. :D Takže ti děkuji za připomenutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho hodně dlouho plánovala a pak si jen tak "listuju" čtečkou a hle - První konec, tak jsem se do něho konečně pustila :D

      Vymazat
  2. Hlavně klid, pozdě ale přece. :)) Ani jednu knihu jsem nečela, ale První konec mě láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to já to zase s klidem beru :D První konec byl zajímavý :D

      Vymazat
  3. Obálka by u mě jasně zvítězila z knihy První konec. Úžasná"""

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)