středa 27. května 2020

Měsíční chvástačka - listopad 2019

Stále doháním resty, takže se se zpožděním pochlubím knižními přírůstky z listopadu. 





Stoprocentní matky

Jako první tu máme velmi čtivou knížku Stoprocentní matky. Čtení této knihy jsem si velmi užila a můžu ji jedině doporučit. Takže pokud nevíte, do čeho se zrovna pustit, tak zvažte právě tuto knihu.

OcejchovanáTa lepší z nás

Pak mi dorazily dvě knížky z Metafory. Ocejchovaná, od které jsem čekala trošičku víc a Ta lepší z nás, která mě opravdu chytla - zajímavý nápad a velmi dobře napsané - také doporučuji.

Achilleova píseň

Od stejné autorky, jako byla Kirké je i Achilleova píseň. Na knížku se těším, akorát jsem na ni ještě neměla tu správnou náladu. Ale snad ji už brzy přelouskám.

Královna povětří a temnoty

Posledním přírůstkem je Královna povětří a temnoty. Také jsem se ještě nedostala k jejímu přečtení, ale obálku má nádhernou.

A co jste ukořistili vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)