pondělí 25. května 2020

Rozbalovačka (123)

Další balíček, co mi dorazil je rozbalený. Sice dorazil už před nějakým časem, ale ještě jsem se nestihla pochlubit.






Seafire / Sestry mora: Ohnivý květ - Natalie C. Parker | Databáze knihMůj brácha se jmenuje Jessica obálka knihy

Máme tu Ohnivý květ, na který se hodně těším, i když už se začínají ukazovat spíše průměrná hodnocení. A druhou knihou je Můj brácha se jmenuje Jessica. Od téhle knihy moc očekávání nemám, i když zvědavá docela jsem. Ani u jedné knihy úplně nevím, o čem budou, takže vlastně nevím, do čeho jdu, tak doufám, že nebudu zklamaná.

Znáte je?  

8 komentářů:

  1. O obou knihách jsem slyšela, ale zatím jsem nečetla ani jednu. :) Počkám, co na ně řekneš - budu se těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. Na obě knihy jsem párkrát narazila. Ale teda nejvíce mě zaujal Ohnivý květ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že na Ohnivý květ se taky těším o něco víc :)

      Vymazat
  3. Počula som už o oboch knihách, takže prajem príjemné čítanie. Ohnivý kvet čo som čítala recenzie tak boli fajn, verím, že kniha bude stáť za to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se trošku bojím, jestli už nemám od Ohnivého květu velká očekávání, ale snad ne :)

      Vymazat
  4. O Jessice jsem slyšela, ale nezaznamenala zatím žádné recenze, takže jsem docela zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, na Jessicu jsem taky žádné recenze neviděla :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)