sobota 30. května 2020

Knižní shrnutí - duben 2020

Pomalu doháním, v dubnu se mi se čtením opět nedařilo tak, jak bych chtěla, ale dělám co můžu, abych to aspoň v květnu napravila.

Počet přečtených knih: 2

Celkový počet přečtených stránek: 604

Nejčtenější nakladatelství: Bookmedia, Entangled Publishing

Nebezpečné přátelství (Woodwalkers, #2)Obsidian (Lux, #1)

Autor měsíce: Rozhodně Jennifer L. Armentrout. Od této autorky jsem četla už celkem dost knih a snad se ještě nestalo, že by se mi nějaká nelíbila. 

Kniha měsíce: Woodwalker sice nebyl špatný, ale aby vyhrál, tak bych se ve stejný měsíc nesměla pustit do re-readingu Obsidianu, který jsem poprvé četla před lety. Takže v této kategorii vyhrává Obsidian.

Mužská postava měsíce: Daemon z Obsidianu, sice je ze začátku knihy na pár facek, ale postupem času si ho nejde nezamilovat.

Ženská postava měsíce: Dee z Obsidianu, takovou kamarádku by chtěl každý.

Záporák měsíce: V Obsidianu musí hlavní hrdinové čelit dvěma záporákům a ti se zde budou dělit o prvenství - jsou to Arumové a vláda.

Pár měsíce: Katy a Daemon, i když nechápu, že mu odpustila ten začátek.

Překvapení měsíce: O Obsidianu jsem věděla, že se mi bude líbit, takže překvapením se stal Woodwalker, do kterého se dá neskutečně lehce začíst.

Zklamání měsíce: Zklamání se tento měsíc nekonalo!

Nejhezčí obálka měsíce: Obálka Obsidianu se mi sice líbí, ale vyhraje zde Woodwalker. Obálky této série jsou prostě neskutečné.

Nejhorší obálka měsíce: Bohužel musím vybrat Obsidian.

Nejsympatičtější postava měsíce: Dee z Obsidianu. Už jenom kvůli ní si musíte tu knihu přečíst.

Nejotravnější postava měsíce: Ash z Obsidianu. Jo, já vím, že k té otravnosti má důvod, ale stejně...

Jak se dařilo ve čtení vám? 

8 komentářů:

  1. Jé Obsidian, ten jsem před elty taky četla a hned jsem dostala chuť si ho oživit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Už to není takové jako první čtení, ale stále mě to bavilo :D

      Vymazat
  2. Nečetla jsem ani jednu a ani nemám v plánu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nečetla jsem ani jednu, ale určitě to budou zajímavé knihy, jen mimo můj žánr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Woodwalker má naozaj super obálku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu z knih jsem nečetla, ale nevypadají špatně.:)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)