neděle 18. října 2020

Knižní shrnutí - červenec 2020

Stále doháním, ale už se aspoň blížím k aktuálnímu měsíci, prozatím tedy moje čtecí výsledky z července.

Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 1 232

Nejčtenější nakladatelství: Bookmedia, CooBoo, Yoli


  


Autor měsíce:
No, tak tentokrát opravdu nevím, co vybrat, protože ani jeden z autorů nebyl vyloženě to pravé ořechové, aby byl jasnou volbou. Ale nakonec to bude asi Thomas Thiemeyer, který zasadil každý díl série Evoluce do jiného prostředí a to se mi moc líbilo. 

Kniha měsíce: I v této kategorii mám problém vybrat tu jednu knihu a to ze stejného důvodu, jako u autora měsíce. Vyberu ale After, ačkoli dějově to můj favorit není, je až překvapivé, jak je ta kniha čtivá... i když jsem ji musela často odkládat, abych rozdýchala chování postav. 

Mužská postava měsíce: Pomalu začínám zjišťovat, že budu mít problém vybrat si snad v každé kategorii. Ale nakonec vyberu Warnera z Jsem roztříštěná. Přišel mi jako nejzajímavější postava, i když byl tak trošku cvok. 

Ženská postava měsíce: Tentokrát vyberu jednu z vedlejších postav, protože už opravdu nevím, kam sáhnout. Takže bude to Landonova matka z After. Je to jedna z mála postav v knize, která je normální.

Záporák měsíce: Asi opět vyberu Warnera z Jsem roztříštěná. On je prostě šílený... 

Pár měsíce: Juliett a Warner z Jsem roztříštěná. Ráda bych tyhle dva viděla spolu. 

Překvapení měsíce: Překvapením pro mě bylo After, ale ne proto, že by mě kniha zaujala dějem. Ale překvapilo mě, jak je kniha čtivá.  

Zklamání měsíce: Jsem roztříštěná. Na tuhle knihu jsem v době jejího vydání slýchala samou chválu, celou sérii mám doma v knihovně a teprve v červenci jsem se dostala k přelouskáního prvního dílu a byla jsem celkem zklamaná. 

Nejhezčí obálka měsíce: Rozhodovala jsem se mezi After a Jsem roztříštěná, nakonec to asi vyhraje Jsem roztříštěná. 

Nejhorší obálka měsíce: Evoluce nemá zase tak úplně špatnou obálku, ale z aktuálního výběru se mi líbila asi nejméně. 

Nejsympatičtější postava měsíce: Mně osobně byla nejsympatičtější postava Warnera ze Jsem roztříštěná, kvůli němu možná přečtu i pokračování, i když mě první díl série docela zklamal. 

Nejotravnější postava měsíce: Tessa z After. Tady naopak nemusím přemýšlet vůbec, protože jsem kvůli ní musela několikrát knihu odložit. 

Jak se dařilo ve čtení vám? 

6 komentářů:

  1. Ale doháníš to dobře. :D Jsem roztříštěná mám v plánu si přečíst už pěkně dlouhou dobu. Tak snad brzy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se 😁 ale radši jsem ani nekoukala, jak moc pozadu jsem s chvástačkou. Já se na Jsem roztříštěná taky těšila a nakonec jsem byla zklamaná...

      Vymazat
  2. No vidíš, za chvíli jsi na aktuálním měsíci. :)) Kniha After mě už také nějakou dobu láká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už aby to bylo 🙂 tak jestli ho začneš číst, tak dej vědět,jak se ti líbilo 🙂

      Vymazat
  3. After jsem měla v práci v ruce, ale raději jsem ji odložila. Sice vypadá hodně lákavě, ale momentálně čtu tolik knih, že na takovou bichli nemám momentálně čas :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako i když je to taková bichle a pokud překousneš pro mě nepochopitelné chování postav, tak se to čte hodně rychle :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)